פורום לימודים בחו"ל

בהנהלת: רננה קרן  |  מסר למנהל/ת הפורום
 
רננה קרן

הפורום מנוהל ע"י רננה קרן מנהלת המרכז ללימודים בחו''ל. היכן לומדים? מהם תנאי הקבלה? כמה זה עולה? היכן נרשמים? ירידים בארץ ללימודים בחו"ל, גופים מקשרים, אשרות כניסה ושהייה, מבחני כניסה ומכינות בארץ, דירוגים והחלפות חוות דעת וחוויות על אוניברסיטאות בחו"ל, האם יותר קל ללמוד בחו"ל? הכול על לימודים בחו''ל.

 
אחרי מאמצים רבים שעשיתי אני כותבת לכם כאן כדי לחסוך אולי לכמה אנשים את התהליך והבירוקרטיה הרצינית שיש לכניסה לתארים ולאוניברסיטאות בארגנטינה. נכון להיום לימודים בארגנטינה הם בחינם, גם לא לאזרחים. יש לציין שאני בת לארגנטינאי ולילדים של ארגנטינאי התהליך הוא יותר פשוט טיפה ואכתוב אותו כאן. מה שכן, צריך לבצע תהליכים שונים טרם ההגעה לארגנטינה ובעת ההגעה בישראל יש לקחת את תעודת הלידה שלכם, תעודת הבגרות, ותעודת הלידה של האב/אם (מקורית, אפשר לבקש אותה בשגרירות/קונסוליה או אם יש קרובי משפחה הם מבקשים למענך בארגנטינה) את הבגרות יש להחתים במשרד החינוך בירושלים ואז באפוסטיל במשרד החוץ הישראלי את התעודת לידה שלכם יש להחתים עם אפוסטיל גם כן במשרד החוץ הישראלי תעודת לידה/תעודת זהות של הורה לא צריך לעשות לה שום דבר אם היא מקורית, אם אתם מביאים עותק, אפשר לעשותו בקונסוליה הישראלית, הם כבר מסבירים את התהליך שם מלבד זה צריך להביא דרכון, ואם אתם אזרחים, אז גם אזרחות את כל זה צריך להביא למשרד החינוך הארגנטינאי, לאחר שתרגמתם עם מתרגם ארגנטינאי (!!!!) שאישר לכם את כל המסמכים. את המתרגמים הארגנטינאים ניתן למצוא באתר שנקרא colegio de traductores publicos זה משהו שנכון לינואר 2017 עולה בסביבות ה3000 פסו - התרגום כולל האישור מבית הספר למתרגמים ציבוריים אנשים שהם לא ילדים לארגנטינאים צריכים לעשות מבחנים רבים הקשורים בהיסטוריה של ארגנטינה וכו', הדבר הזה גוזל שנה מחייכם, אז שימו לב! לאחר מכן את כל זה כמו שכתבתי, מביאים למשרד החינוך הארגנטינאי. צריך להזמין לשם תור, אותו עושים באתר שנקרא convalidacion de titulos secondarios ניתן להזמין תורים כל ראשון לחודש בלבד! התהליך אכן מפרך אבל בהחלט שווה את הלימודים החינמיים אני אסתכל כאן בתגובות אם למישהו יהיה שאלה, אכן זו הייתה מסכת עינויים מפרכת.....ובירוקרטית
שירה ליבנה | 01:37  04/06/17
היי, תודה על המידע ! אבא שלי ארגנטינאי ,לכן אני מבינה שהתהליך יותר פשוט. האם נדרש לעשות מבחנים כלשהו? מה לגבי השפה הספרדית יש מבחן כניסה שבודק רמה? איך הלימודים שם, יש תמיכה בסטודנטים בינלאומיים ?
 
 
 

קישורים נוספים

כל מה שלא ידעתם על החווייה והתועלת
מדריך למתעניינים ללמוד באווירה מיוחדת
המקום שלכם להתייעץ, לשתף ולהתעדכן
 
סגור