פורום לימודים בחו"ל

בהנהלת: רננה קרן  |  מסר למנהל/ת הפורום
 
רננה קרן

הפורום מנוהל ע"י רננה קרן מנהלת המרכז ללימודים בחו''ל. היכן לומדים? מהם תנאי הקבלה? כמה זה עולה? היכן נרשמים? ירידים בארץ ללימודים בחו"ל, גופים מקשרים, אשרות כניסה ושהייה, מבחני כניסה ומכינות בארץ, דירוגים והחלפות חוות דעת וחוויות על אוניברסיטאות בחו"ל, האם יותר קל ללמוד בחו"ל? הכול על לימודים בחו''ל.

 
נועה | 20:20  26/02/17
שלום לכולם אני מתכננת ללמוד רפואה באירופה (הכיוון זה איטליה\רומניה) לאחרונה גיליתי שלמרוקאים יש אופציה להוציא אזרחות אירופאית לפי זכאות, לאחר בירורים גיליתי שאני זכאית לאזרחות אירופאית אבל הנושא אמור לעלות בסביבות 13 אלף ש"ח. השאלה שלי לאנשים שעשו את המסלול או מכירים אנשים שלמדו בחו"ל עד כמה האזרחות עוזרת והאם שווה את המאמץ. לפי מה שהבנתי אין איזשהי הנחה בשכר לימוד ועם ויזת סטודנט ניתן לעבוד שם עד מספר מוגבל של שעות בחודש. ממה שיצא לכם להכיר, האם אזרחות אירופאית יכולה לקדם ולהפוך את המעבר לנחיתה קלה יותר? תודה לעונים
היי אני יכול לענות לגבי רומניה ויש לי אזרחות פולנית, האזרחות עוזרת רק בעניין של הגירה. משמע פחות תהליך מסורבל לקבל אשרת שהייה, התהליך מאוד פשוט וחוסך 300 יורו בערך.
אני יכולה להגיד לך לגביי איטליה שעדיף שתהיי עם דרכון ישראלי מכיוון שכישראלים, אנחנו מתמודדים מול מספר מסויים של הקצאות ללימודים בנפרד ממספר ההקצאות לאיטלקים ואזרחי אירופה וגם מתמודדים על ציון מעבר מאוד נמוך במבחן כניסה לעומת איטלקים או אזרחי אירופה.. לגביי מלגות באיטליה, יש מלגות לזרים אין בעיה לקבל אותן.. יש מספר מלגות. לגביי עבודה, עם ןיזת סטודנט אפשר לעבוד עד 20 שעות שבועיות באיטליה, לא יודעת לגביי רומניה.
 
 
 

קישורים נוספים

כל מה שלא ידעתם על החווייה והתועלת
מדריך למתעניינים ללמוד באווירה מיוחדת
המקום שלכם להתייעץ, לשתף ולהתעדכן
 
סגור