פורום לימודים בחו"ל

בהנהלת: רננה קרן  |  מסר למנהל/ת הפורום
 
רננה קרן

הפורום מנוהל ע"י רננה קרן מנהלת המרכז ללימודים בחו''ל. היכן לומדים? מהם תנאי הקבלה? כמה זה עולה? היכן נרשמים? ירידים בארץ ללימודים בחו"ל, גופים מקשרים, אשרות כניסה ושהייה, מבחני כניסה ומכינות בארץ, דירוגים והחלפות חוות דעת וחוויות על אוניברסיטאות בחו"ל, האם יותר קל ללמוד בחו"ל? הכול על לימודים בחו''ל.

 
היי, רציתי לדעת איזה מכינה מומלצת ללימודי רפואה בחול ? Overseas medical educationשל דר שחר גבע או מדיקל דוקטור ? אשמח גם להסבר. תודה שירן
תבדקי ב 2 המקומות ועל סמך זה מומלץ לקבל החלטה : א. מי סגל המרצים . האם אילו מרצים מקצועיים שמלמדים את התחומים שלהם באוניברסיטאות / מכללות . או שאילו מרצים חובבנים / סטודנטים . ב. מספר שעות הלימוד הפרונטליות וללימוד עצמי . ג. אורך המכינה ד. מי מנהל מקצועית ואקדמית את תכנית הלימודים . מי אחראי מקצועית על התכנים הנלמדים והאם אותו אחראי הוא סמכות מקצועית ראויה. ה. מה נותנת התעודה של הקורס והאם המכללה נותנת התחייבות כלשהי על סמך התעודה ו. תבדקי ביסודיות את תכנית הלימודים עצמה ( סילבוס , תרגולים , מבחנים , דרישות מקצועיות וכד )
מכינה של מדיקל דוקטור של ד"ר משה כהן. הינה אחת מהמכינות הטובות שהכרתי. אני למדתי שם וזה מקום מעולה! יחס אישי, לימודים טובים, ד"ר שמלמדים אוץך ברמה מאוד גבוהה מומלץ בחום!
 
 
 

קישורים נוספים

כל מה שלא ידעתם על החווייה והתועלת
מדריך למתעניינים ללמוד באווירה מיוחדת
המקום שלכם להתייעץ, לשתף ולהתעדכן
 
סגור