פורום לימודים בחו"ל

בהנהלת: רננה קרן  |  מסר למנהל/ת הפורום
 
רננה קרן

הפורום מנוהל ע"י רננה קרן מנהלת המרכז ללימודים בחו''ל. היכן לומדים? מהם תנאי הקבלה? כמה זה עולה? היכן נרשמים? ירידים בארץ ללימודים בחו"ל, גופים מקשרים, אשרות כניסה ושהייה, מבחני כניסה ומכינות בארץ, דירוגים והחלפות חוות דעת וחוויות על אוניברסיטאות בחו"ל, האם יותר קל ללמוד בחו"ל? הכול על לימודים בחו''ל.

 
עודד | 18:31  26/11/16
שלום אני מנסה לברר על תוכנית CPT לגבי תואר שני בארה״ב. מתעניין במדעי המחשב או מערכות מידע. הייתי רוצה לקבל רשימה מדוייקת של מוסדות אקדמיים בארה״ב שעובדים עם התוכנית. בנוסף, ניתן להפנות אותי לבוגרי התוכנית או ישראלים שעושים את התוכנית עכשיו כדי לשוחח עימם? כמו כן, האם התוכנית מבטיחה לי מציאת עבודה בארה״ב? מה קורה אם אני מתחיל את התוכנית ולא מוצא עבודה? תודה
CPT הינו מושג בחוק ההגירה האמריקאי שמתייחס ליכולת של סטודנטים זרים לעבוד מחוץ לקמפוס במהלך הלימודים תחת ויזה סטודנט. ברוב המקרים cpt מאפשר כ-20 שעות עבודה בשבוע (בד״כ לצורך התמחות בשוק העבודה האמריקאי) אך במספר מכללות בארה״ב ניתן לקבל אישור לעבודה של 40 שעות עבודה בשבוע (משרה מלאה). בכל מקרה, בזמן שה- cpt מסדיר את נושא היכולת לעבוד בארה״ב הסטודנט עצמו אחראי למצוא עבודה שתתאים למסלול הלימודים שלו.
 
 
 

קישורים נוספים

כל מה שלא ידעתם על החווייה והתועלת
מדריך למתעניינים ללמוד באווירה מיוחדת
המקום שלכם להתייעץ, לשתף ולהתעדכן
 
סגור