פורום לימודים בחו"ל

בהנהלת: רננה קרן  |  מסר למנהל/ת הפורום
 
רננה קרן

הפורום מנוהל ע"י רננה קרן מנהלת המרכז ללימודים בחו''ל. היכן לומדים? מהם תנאי הקבלה? כמה זה עולה? היכן נרשמים? ירידים בארץ ללימודים בחו"ל, גופים מקשרים, אשרות כניסה ושהייה, מבחני כניסה ומכינות בארץ, דירוגים והחלפות חוות דעת וחוויות על אוניברסיטאות בחו"ל, האם יותר קל ללמוד בחו"ל? הכול על לימודים בחו''ל.

 
שרון | 12:18  26/08/16
שלום, היני עוד צעירה אך כבר אני יודעת מה ארצה ללמוד בעתיד ובמה ארצה לעסוק. תמיד חלמתי ללמוד בחו״ל ושגדלתי הבנתי שזהו עניין לא זול, אני יודעת שקיימות מלגות ובקשר לזה רציתי לשאול כמה שאלות. אני רק בת 15 ובנתיים עד שאגדל אני רק קוראת ומתעניינת במאמרים בנושא, אך הייתי רוצה לדעת, מאיזה גיל כדאי להתחיל להתעמק בנושא הלימודים בחו״ל יותר? האם אחריי הבגרויות ולפניי הצבא או כבר בגיל 16-17? והאם כאשר אני מתקשרת לקבל ייעוץ איות זה שאין לי שום ידע בנושא האם מסבירים לי הכל ומלווים אותי לאורך כל התהליך( סתם לידע כללי)? תודה :)
מנהל פורום לימודים בבריטניה | 21:55  18/09/16
שלום שרון , יש הבדלים בין המדינות, בין תחומי הלימוד. ויש יועצים שונים למדינות שונות בשלב הזה יש להשקיע בבגרויות , ותלוי התחום שתרצי ללמוד צריך להשקיע בבגרויות המתאימות לדוגמא אם את רוצה רפואה , יש להשקיע בביולוגיה , כימיה פיזיקה וכ' בהצלחה
 
 
 

קישורים נוספים

כל מה שלא ידעתם על החווייה והתועלת
מדריך למתעניינים ללמוד באווירה מיוחדת
המקום שלכם להתייעץ, לשתף ולהתעדכן
 
סגור