פורום לימודים בחו"ל

בהנהלת: רננה קרן  |  מסר למנהל/ת הפורום
 
רננה קרן

הפורום מנוהל ע"י רננה קרן מנהלת המרכז ללימודים בחו''ל. היכן לומדים? מהם תנאי הקבלה? כמה זה עולה? היכן נרשמים? ירידים בארץ ללימודים בחו"ל, גופים מקשרים, אשרות כניסה ושהייה, מבחני כניסה ומכינות בארץ, דירוגים והחלפות חוות דעת וחוויות על אוניברסיטאות בחו"ל, האם יותר קל ללמוד בחו"ל? הכול על לימודים בחו''ל.

 
עדן | 09:25  23/03/16
שלום,אני מעוניין ללמוד באוסטרליה ולאחר מכן להישאר ולעבוד שם . מהם המקצועות הנדרשים שהכי כדאי ללמוד (הן מבחינת העניין והן מבחינת השכר) והאם יש גוף כלשהו שעוזר עם התשלומים לאוניברסיטה ? (אני בן 23 וקשה לשלם כל שנה כ-70000 אלף ש"ח כולל מחיה..) ד"א אני אשמח לקבל מידע לאוניברסיטאות שלא נמצאות רק בסידני או במלבורן אלא באזורים שבהם המחיר יותר זול. תודה מראש לעוזרים.
רינת- קמפוס לימודים | 11:25  25/03/16
שלום עדן, לגבי מקצועות נדרשים יש לברר זאת מול שגרירות אוסטרליה. קח בחשבון כי הרשימה משתנה אחת לכמה זמן ולכן יכול להיות שהמקצוע שתלמד לא יהיה נדרש באותה מידה כאשר תסיים את לימודייך. ישנה אופציה ללימודים גם בפרת', לדוג' באוניברסיטת Curtin, עיר בה עלויות המחיה נמוכות יותר ביחס לסידני ומלבורן. כדי שאוכל לתת לך את הפרטים המלאים, אשמח לדעת באילו לימודים אתה מעוניין? (סוג הלימודים- כלומר תואר ראשון, תעודה וכו', ותחום הלימודים)
עדן | 15:49  25/03/16
שלום רינת,כרגע חשבתי על תואר ראשון בקרימינולגיה (מדעי החברה) .. אבל גורם שנורא משפיע מבחינת מה שאלמד הוא שהמקצוע יהיה נדרש כשאסיים..איך אוכל לדעת אם בעוד כמה שנים המקצוע יהיה נדרש ? ואם אי אפשר, יש דרך אחרת שאוכל להישאר באוסטרליה לאחר הלימודים ?
רינת- קמפוס | 10:06  28/03/16
הי עדן, ככל הידוע לנו בתום לימודים בני שנתיים לפחות באוסטרליה ניתן להגיש בקשה לויזת עבודה. לגבי המקצועות הנדרשים אני ממליצה באמת לפנות לשגרירות ולברר מולם.
 
 
 

קישורים נוספים

כל מה שלא ידעתם על החווייה והתועלת
מדריך למתעניינים ללמוד באווירה מיוחדת
המקום שלכם להתייעץ, לשתף ולהתעדכן
 
סגור