פורום לימודים בחו"ל

בהנהלת: רננה קרן  |  מסר למנהל/ת הפורום
 
רננה קרן

הפורום מנוהל ע"י רננה קרן מנהלת המרכז ללימודים בחו''ל. היכן לומדים? מהם תנאי הקבלה? כמה זה עולה? היכן נרשמים? ירידים בארץ ללימודים בחו"ל, גופים מקשרים, אשרות כניסה ושהייה, מבחני כניסה ומכינות בארץ, דירוגים והחלפות חוות דעת וחוויות על אוניברסיטאות בחו"ל, האם יותר קל ללמוד בחו"ל? הכול על לימודים בחו''ל.

 
מיטל | 14:52  03/03/16
היי יש לי מס שאלות על ה GRE: אם נבחנים מס פעמים, האם האוניברסיטאות מקבלות את הציון האחרון או הציון הגבוה ? אני מעוניינת ללמוד לבד למבחנים אלו ואז להחליט אם לקחת קורס, האם לקחת קורס ביולי יהיה מספיק מוקדם לשפר ציונים? האם צריך להרשם למבחנים מראש באוקטובר כי עלולה להיות תפוסה מלאה ? אותה שאלה לגבי טופל? האם ידוע לך אם יש מוסדות שמאפשרים ללמוד לדוקטורט בפס. קלינית או בנויורופסיכולוגיה בדגש אקדמאי ולא טיפולי? איך הולך תהליך ההתקשרות עם מרצה לדוקטורט בחול לפני ההרשמה ללימודים? האם צריך להגיש הצעת מחקר או לשאול קודם במייל קצר את המרצה אם הוא מוכן לקבל תלמידים? האם צריך לשווק את הציונים שלי במייל הראשון? איפה יש מידע והאם אתם מספקים ייעוץ בנושאים אלו?
מיטל | 23:09  03/03/16
לא אמרתי שיש לי תואר שני מחקרי בפס, ועוד מספר שאלות אם עדיין לא ענית: האם יש אפשרות לקבל ויזת סטודנט לארה"ב בשביל ללמוד שם את הקורס ל GRE ו TEOFL ? (בשפה האנגלית) אני מעוניינת להשאר שם בערך חצי שנה. לגור שם, ללמוד לGRE. לחילופין, האם יש אפשרות לקבל ויזת סטודנט לאיזשהי תוכנית קדם דוקטורט לשפר את סיכויי להתקבל לדוקטורט בפסיכולוגיה, האם יש אפשרויות כאלה?
 
 
 

קישורים נוספים

כל מה שלא ידעתם על החווייה והתועלת
מדריך למתעניינים ללמוד באווירה מיוחדת
המקום שלכם להתייעץ, לשתף ולהתעדכן
 
סגור