פורום לימודים בחו"ל

בהנהלת: רננה קרן  |  מסר למנהל/ת הפורום
 
רננה קרן

הפורום מנוהל ע"י רננה קרן מנהלת המרכז ללימודים בחו''ל. היכן לומדים? מהם תנאי הקבלה? כמה זה עולה? היכן נרשמים? ירידים בארץ ללימודים בחו"ל, גופים מקשרים, אשרות כניסה ושהייה, מבחני כניסה ומכינות בארץ, דירוגים והחלפות חוות דעת וחוויות על אוניברסיטאות בחו"ל, האם יותר קל ללמוד בחו"ל? הכול על לימודים בחו''ל.

 
אורלי | 17:04  13/07/07
שלום, סיימתי תיכון ואני מעוניינת ללמוד בארצות הברית או באנגליה [לא חשבתי עדיין על אפשרויות אחרות] חשבתי ללמוד רפואה או משפטים. אני ספורטאית ורציתי לדעת אם יש אפשרות לקבל מלגה [סיימתי את התיכון עם הצטיינת]. אם אוכל לקבל מידע כלשהו או עזרה [כי אני מחפשת ובקושי מוצאת מידע] תודה מראש! נ.ב: אשמח לשוחח עם מישהו שלומד בארצות האלו אם ניתן אנא השאירו אימייל ואחזור אליכם.
רננה קרן | 13:35  16/07/07
לגבי רפואה – לשתי המדינות האלו קשה להתקבל לסטודנטים זרים. סטודנטים ישראלים הולכים בד"כ ללמוד במדינות מזרח אירופה או באיטליה או בגרמניה. משפטים – עדיף באנגליה. את יכולה לפנות לקרן חינוך ארה"ב ישראל שנותנת ייעוץ לסטודנטים שמעוניינים ללמוד בארה"ב www.fulbright.co.il וגם לקרוא מידע כאן http://www.glimudim.co.il/globaleducation/cat.asp?catId=5 לגבי בריטניה את יכולה לפנות למועצה הבריטית לתרבות 03-6113600 או לקרוא מידע כאן http://www.glimudim.co.il/globaleducation/cat.asp?catId=4
 
 
 

קישורים נוספים

כל מה שלא ידעתם על החווייה והתועלת
מדריך למתעניינים ללמוד באווירה מיוחדת
המקום שלכם להתייעץ, לשתף ולהתעדכן
 
סגור