פורום לימודים בחו"ל

בהנהלת: רננה קרן  |  מסר למנהל/ת הפורום
 
רננה קרן

הפורום מנוהל ע"י רננה קרן מנהלת המרכז ללימודים בחו''ל. היכן לומדים? מהם תנאי הקבלה? כמה זה עולה? היכן נרשמים? ירידים בארץ ללימודים בחו"ל, גופים מקשרים, אשרות כניסה ושהייה, מבחני כניסה ומכינות בארץ, דירוגים והחלפות חוות דעת וחוויות על אוניברסיטאות בחו"ל, האם יותר קל ללמוד בחו"ל? הכול על לימודים בחו''ל.

 
בן | 17:17  19/04/15
שלום רב, אני מתעניין בלימודי בישול זמן רב,ולכן החלטתי שאני רוצה ללמוד במקומות הטובים ביותר.הבנתי שבחו"ל ישנם בתי ספר מקצועיים כמו קורדון בלו אבל רציתי לדעת אם ישנם עוד בתי ספר ברמה גבוהה,מכיוון שהוא נורא יקר..מה טווח המחירים?אני כיוונתי יותר ללימודים בצרפת או איטליה,איזה בתי ספר נוספים נמצאים בארצות אלה חוץ מקורדון בלו?
מנהל פורום לימודים בבריטניה | 11:07  22/04/15
היי בן האם אתה מחפש לימודים באיטלקית\ צרפתית או רק באנגלית יש לקחת בחשבון שרוב הלימודים באיטליה ובצרפת הן בשפת מקור בלבד, אם אתה לא שולט בשפות המקומיות , יהיה עליך קודם לכן ללמוד את השפה , מה שיכול כמובן ליקר את התהליך עד מאוד. לצורך העינין לימודים בקורדון בלו בפריז הם בצרפתית....
שוב שלום, איני דובר צרפתית או איטלקית,אבל ממה שראיתי בחלק מבתי הספר הגדולים,שהשיעורים מועברים בשפת האם ומתורגמים על ידי מתרגם שנמצא צמוד למדריך.. בכל מקרה אני יודע שעניין השפה הוא משמעותי,אך הוא לא ימנע ממני את הלימודים בבית ספר זה או אחר. האם ישנם בתי ספר שאת ממליצה עליהם בפרט?
מנהל פורום לימודים בבריטניה | 20:12  27/04/15
היי בן אם אהיה כנה , בצרפת אני מכירה רק את הקורדון , הוא הכי ידוע , עם בוגרים בעלי כוכבי מישלן... לין
שלום לין, על הקורדון שמעתי והתרשמתי ממנו לטובה,אך הוא יקר נורא.עקרונית אני פתוח להצעות מכל מיני מדינות אירופה,בין אם זה צרפת,איטליה או כל מדינה אחרת שיש בה בית ספר מכובד ברמה טובה. באינטרנט קשה למצוא מידע עליהם,ואשמח לקבל ממך עזרה בנושא
 
 
 

קישורים נוספים

כל מה שלא ידעתם על החווייה והתועלת
מדריך למתעניינים ללמוד באווירה מיוחדת
המקום שלכם להתייעץ, לשתף ולהתעדכן
 
סגור