פורום לימודים בחו"ל

בהנהלת: רננה קרן  |  מסר למנהל/ת הפורום
 
רננה קרן

הפורום מנוהל ע"י רננה קרן מנהלת המרכז ללימודים בחו''ל. היכן לומדים? מהם תנאי הקבלה? כמה זה עולה? היכן נרשמים? ירידים בארץ ללימודים בחו"ל, גופים מקשרים, אשרות כניסה ושהייה, מבחני כניסה ומכינות בארץ, דירוגים והחלפות חוות דעת וחוויות על אוניברסיטאות בחו"ל, האם יותר קל ללמוד בחו"ל? הכול על לימודים בחו''ל.

 
שלי | 18:52  14/10/14
שלום, לפני כשבוע וחצי סרבו לנו לויזת סטודנט F1 לכל המשפחה. האוניברסיטה בארהב מסרבת לדחות לי סמסטר בלימודים והם דורשים שאגש שוב לראיון עכשיו. זה נראה לי מעוות לגשת בהפרש כה קטן אך הם מתעקשים שבויזות סטודנט זה נהוג. האם זה כך? האם יש סיכוי לקבל אישור לויזות שבועיים אחרי סרוב?
היי שלי, לאוניברסיטה אין יכולת להשפיע על החלטות של השגרירות בארה"ב. אפשר בהחלט לגשת לראיון נוסף מיד אחרי הדחייה ולבקש שוב ויזה סטודנט. השגרירות תדון שוב פעם בבקשה שלך, ולמרות שיש סיכוי יותר טוב שתקבלי ויזה סטודנט עדיין אף אחד לא יכול להבטיח את זה. כמו כן, צריך לקחת בחשבון על איזה בית ספר מדובר. ישנם בתי ספר בארה"ב ש-"מסומנים" במערכות ההגירה של ארה"ב בגלל כל מיני בעיות או חריגות עם הרשמה של סטודנטים זרים. אני מקווה שזה עוזר - דודי
 
 
 

קישורים נוספים

כל מה שלא ידעתם על החווייה והתועלת
מדריך למתעניינים ללמוד באווירה מיוחדת
המקום שלכם להתייעץ, לשתף ולהתעדכן
 
סגור