פורום לימודים בחו"ל

בהנהלת: רננה קרן  |  מסר למנהל/ת הפורום
 
רננה קרן

הפורום מנוהל ע"י רננה קרן מנהלת המרכז ללימודים בחו''ל. היכן לומדים? מהם תנאי הקבלה? כמה זה עולה? היכן נרשמים? ירידים בארץ ללימודים בחו"ל, גופים מקשרים, אשרות כניסה ושהייה, מבחני כניסה ומכינות בארץ, דירוגים והחלפות חוות דעת וחוויות על אוניברסיטאות בחו"ל, האם יותר קל ללמוד בחו"ל? הכול על לימודים בחו''ל.

 
נטי | 03:47  05/10/14
שלום, אני מעוניינת ללמוד בקנדה בספטמבר 2015, יש לי כמה שאלות שמציקות לי מאוד ואני לא מוצאת תשובה בשום מקום, מקווה שכאן זה המקום :) 1. האוניברסטאות דורשות שכל המסמכים והבגרויות יגיעו במעטפה סגורה ממוסד הלימודים, מאחר וכבר אספתי את תעודת הבגרות שלי (מזמן) לאן עליי לפנות? למשרד החינוך (אם כן אז היכן)? אני נורא מבולבלת מהנושא הזה. 2. איך אני יכולה לחשב את ממוצע הבגרויות שלי שיתאים לסטנדרט של האוניברסטאות שם (הם בטח לא יחשיבו בונוסים וכו) והאם כמות היחידות ישנו בכלל משהו בממוצע? מאוד אשמח לתשובות :) תודה מראש
מנהל פורום לימודים בבריטניה | 14:56  05/10/14
שלום נטי לאיזה אוניברסיטה את נרשמת ? בדרך כלל אין שום בעיה עם שליחת תעודות מתורגמות וחתמות על ידי נוטריון אל האוניברסיטאות להוציא את תוצאות ה IELTS אשר אכן נשלחות באופן ישיר אל האוניברסיטה אין צורך לבקש ממשרד החינוך העתק חדש של בגרות - גם ככה יש צורך לתרגמו לפני השליחה! את מגישה את ציוני הבגרות שלך כפי שהם מופיעים בגליון הציונים - כולל היחידות. אין צורך לתרגם אותם לשיטה זרה.
דיאנה | 09:39  10/12/14
היי, אם את עדיין צריכה עזרה עם ההרשמה לאוניברסיטאות בקנדה, את מוזמנת ליצור איתי קשר ב- d.mordekhay@gmail.com אני כרגע לומדת בקנדה, שנה שנייה של תואר ראשון, בwestern. בהצלחה!
 
 
 

קישורים נוספים

כל מה שלא ידעתם על החווייה והתועלת
מדריך למתעניינים ללמוד באווירה מיוחדת
המקום שלכם להתייעץ, לשתף ולהתעדכן
 
סגור