פורום לימודים בחו"ל

בהנהלת: רננה קרן  |  מסר למנהל/ת הפורום
 
רננה קרן

הפורום מנוהל ע"י רננה קרן מנהלת המרכז ללימודים בחו''ל. היכן לומדים? מהם תנאי הקבלה? כמה זה עולה? היכן נרשמים? ירידים בארץ ללימודים בחו"ל, גופים מקשרים, אשרות כניסה ושהייה, מבחני כניסה ומכינות בארץ, דירוגים והחלפות חוות דעת וחוויות על אוניברסיטאות בחו"ל, האם יותר קל ללמוד בחו"ל? הכול על לימודים בחו''ל.

 
שלום, הייתי רוצה לדעת האם קיימת האפשרות למסלול 4 שנתי לרפואה בחו"ל (באנגלית) לבעלי תואר ראשון B.Sc? היכן? האם ידוע לכם אם יש הנחות בשכה"ל לתושבי קנדה (לא אזרחים)?
היי אלינה, ידוע לי על מסלול 4 שנתי לבעלי תואר B.Sc באוסטרליה. לא ידוע לי על הנחות לתושבי קנדה, אך נסי לברר זאת מול השגרירות הקנדית.
במדינות דוברות אנגלית כמו קנדה אוסטרליה ארה"ב שכר הלימוד גבוה. במדינות כמו הונגריה, צ'כיה, ליטא, סלובקיה פולין שכר הלימוד נמוך יותר. איזה תואר ראשון למדת?
מנהל פורום לימודים בבריטניה | 18:42  28/04/14
שלום אילנה ישנם 16 אוניברסיטאות בבריטניה המעניקת לימודי רפואה ב4 שנים בהנחה וסיימת תואר ראשון באחד מהמקצועות הפרה רפואים (בילוגיה כימיה פיזיקה וכ') ההרשמה לשנת הלימודים הקרובה סגורה כעט אך תוכלי להתחיל בתהליך בראשון לספטמבר לשנת הלימודים הבאה אשמח לענות על שאלות נוספות אם יש educationlynne@gmail.com
תואר ראשון בסיעוד BA מתקבל ללימודי רפואה 4 שנתית בחול ?
היי אלכס, הקבלה תלויה בקורסים רלוונטיים שנדרשים על מנת להמשיך ללימודי רפואה, כך שיש לברר זאת באופן פרטני מול מוסד הלימודים אליו מעוניינים להתקבל.
 
 
 

קישורים נוספים

כל מה שלא ידעתם על החווייה והתועלת
מדריך למתעניינים ללמוד באווירה מיוחדת
המקום שלכם להתייעץ, לשתף ולהתעדכן
 
סגור