פורום לימודים בחו"ל

בהנהלת: רננה קרן  |  מסר למנהל/ת הפורום
 
רננה קרן

הפורום מנוהל ע"י רננה קרן מנהלת המרכז ללימודים בחו''ל. היכן לומדים? מהם תנאי הקבלה? כמה זה עולה? היכן נרשמים? ירידים בארץ ללימודים בחו"ל, גופים מקשרים, אשרות כניסה ושהייה, מבחני כניסה ומכינות בארץ, דירוגים והחלפות חוות דעת וחוויות על אוניברסיטאות בחו"ל, האם יותר קל ללמוד בחו"ל? הכול על לימודים בחו''ל.

 
היי, אני מעוניינת ללמוד ניהול ושיווק אופנה (Fashion Merchandising Management) בFIT שבניו יורק. נכנסתי לאתר שלהם ובאמת שלא הצלחתי להבין שום דבר בנושא. אם אני צריכה תיק עבודות או לא ואיך אני נרשמת כדי להתקבל ומה אני צריכה שיהיה לי בישביל זה. אשמח אם תוכלו לעזור לי! תודה רבה!
שלום חלי על מנת להירשם לתואר בחו"ל עלייך להכין את הדברים הבאים: תוצאות של מבחן ה- SAT (מבחן פסיכוטכני בעל שלושה חלקים: מילולי, כמותי וכתיבה) תוצאות של מבחן TOEFL הבודק את יכולת ההתמודדותץ שלך עם השפה האנגלית ב 4 מישורים: קריאה, שמיעה, דיבור וכתיבה גליון ציונים של התיכון מתורגם לאנגלית וחתום על ידי נוטריון חיבור אישי המעיד על המוטיבציות שלך ללמוד שם ואת מוכנותך ללימודי BA 2 מכתבי המלצה תיק עבודות (לרוב דורשים תיק עבודות ממועמד ללימודי אופנה) אם את מעוניינת במידע נוסף, את מוזמנת לפנות לידע פלוס, מרכז הכנה למבחני כניסה ובניית תיק מועמד ללימודי BA בחו"ל. אנחנו במספר 1-700-709-907. נשמח לשוחח עמך
 
 
 

קישורים נוספים

כל מה שלא ידעתם על החווייה והתועלת
מדריך למתעניינים ללמוד באווירה מיוחדת
המקום שלכם להתייעץ, לשתף ולהתעדכן
 
סגור