פורום לימודים בחו"ל

בהנהלת: רננה קרן  |  מסר למנהל/ת הפורום
 
רננה קרן

הפורום מנוהל ע"י רננה קרן מנהלת המרכז ללימודים בחו''ל. היכן לומדים? מהם תנאי הקבלה? כמה זה עולה? היכן נרשמים? ירידים בארץ ללימודים בחו"ל, גופים מקשרים, אשרות כניסה ושהייה, מבחני כניסה ומכינות בארץ, דירוגים והחלפות חוות דעת וחוויות על אוניברסיטאות בחו"ל, האם יותר קל ללמוד בחו"ל? הכול על לימודים בחו''ל.

 
אברו | 21:57  23/09/13
שלום, אני מעוניינת ללמוד רפואה, לאחר בירורים נודע לי שבנוסף לשאר הדרישות אני צריכה גם אנגלית ברמה גבוהה והאנגלית שלי בסיסית, ולכן אני מעוניינת ללמוד אנגלית בחול בדקתי בקמפוס והם הציעו לי ללמוד ב-ILac בקנדה אשמח לשמוח המלצות על התוכנית ועל הבה"ס. בנוסף אשמח לקבל מידע על בתי ספר נוספים לאנגלית בחול (במיוחד לאור המחיר הגבוה של קמפוס).
אנגלית ברמה גבוהה ניתן ללמוד בכל מדינה דוברת אנגלית. אם את מעוניינת ללמוד אנגלית בזול אז את יכולה לשקול: 1) לימודים בארה"ב - החל מ-1410$ לחודש בגלל הדולר שהוא זול כרגע 2) לימודים באנגליה (מחוץ ללונדון) - עלויות ההגעה לשם יותר זולות. 3) לימודים באירלנד - עלות הלימודים מאד זולה. 2000-2500 יורו לשלושה חודשים. 4) קייפטאון דרום אפריקה - הזדמנות מצוינת לישראלים 1650$ לחודש כולל מגורים!!
 
 
 

קישורים נוספים

כל מה שלא ידעתם על החווייה והתועלת
מדריך למתעניינים ללמוד באווירה מיוחדת
המקום שלכם להתייעץ, לשתף ולהתעדכן
 
סגור