פורום לימודים בחו"ל

בהנהלת: רננה קרן  |  מסר למנהל/ת הפורום
 
רננה קרן

הפורום מנוהל ע"י רננה קרן מנהלת המרכז ללימודים בחו''ל. היכן לומדים? מהם תנאי הקבלה? כמה זה עולה? היכן נרשמים? ירידים בארץ ללימודים בחו"ל, גופים מקשרים, אשרות כניסה ושהייה, מבחני כניסה ומכינות בארץ, דירוגים והחלפות חוות דעת וחוויות על אוניברסיטאות בחו"ל, האם יותר קל ללמוד בחו"ל? הכול על לימודים בחו''ל.

 
יש תוכנית שמשלבת לימודים לתואר שני +עבודה בארהב. אני אחות בעלת תואר ראשון בסיעוד ומעוניינת ללמוד לתואר שני במנהל מערכות בריאות.האופציה שיש בתוכנית הזאת היא אוניברסיטת Coleman בסן דייגו. איך אני יכולה לבדוק האם האוניברסיטה הזאת מוכרת לצורך לימודי המשך בארהב ? יש שאומרים שהאוניברסיטה הזאת לא ברמה אקדמית נאותה. איך ניתן לבדוק ?
שלום טלי, אני לא בטוחה מה המשמעות של אוניברסיטה שהיא לא ברמה "אקדמית נאותה"...אבל במסגרת התוכניות האלו מדובר על אוניברסיטאות שמכשירות עובדים לשוק העבודה בדומה למכללה למנהל, אקדמית תל-אביב, הבינתחומי הרצליה וכדומה. לא מדובר על אוניברסיטת מחקר בדומה לאוניברסיטת תל-אביב או באר שבע. בכל אופן מדובר על מוסדות להשכלה גבוהה טובים מאד בעלי אקרדיטציה מגופים אמריקאיים שכולם מוכרים בישראל.
אוניברסיטה אריאל נכשבת למתאימה כדי להמשיך לימודים לתואר שני באר''הב. אני סיימתי עכשיו מנהל מערכות בריאות כאשר אריאל קיבלה סטטוס אוניברסיטה. ובנוסף מה העבודה שמבטיחים בזמן הלימוד? אם כי אחות? אם כי מטפלת? או בכלל מלצרית וכי דומה?
 
 
 

קישורים נוספים

כל מה שלא ידעתם על החווייה והתועלת
מדריך למתעניינים ללמוד באווירה מיוחדת
המקום שלכם להתייעץ, לשתף ולהתעדכן
 
סגור