פורום לימודים בחו"ל

בהנהלת: רננה קרן  |  מסר למנהל/ת הפורום
 
רננה קרן

הפורום מנוהל ע"י רננה קרן מנהלת המרכז ללימודים בחו''ל. היכן לומדים? מהם תנאי הקבלה? כמה זה עולה? היכן נרשמים? ירידים בארץ ללימודים בחו"ל, גופים מקשרים, אשרות כניסה ושהייה, מבחני כניסה ומכינות בארץ, דירוגים והחלפות חוות דעת וחוויות על אוניברסיטאות בחו"ל, האם יותר קל ללמוד בחו"ל? הכול על לימודים בחו''ל.

 
נעמה | 18:57  14/07/13
שלום, אני מתלבטת כבר זמן מה בין לימודי אמנות (fine arts)באיטליה ובין גרמניה. אשמח לקבל המלצות על מוסדות מוכרים. ההתלבטות נובעת ממידת ההערכות מראש הנחוצה (רכישת שפה, לימודי פסיכומטרי, עבודה לשם חסכון כספי מבעוד מועד וכן הלאה). תודה...
לא פשוט. נושא האמנות הוא רחב ומכיל תחומים רבים, גישות רבות, וכמובן האלמנט החשוב ביותר, הסטודנט עצמו. אם הכוונה היא לנסוע למספר שנים, אני ממליץ בחום להמתין קצת לירידת מחירי כרטיסי הטיסה ולעשות נסיעה משולבת גרמניה-איטליה. רק ככה תוכלי לדעת מה הוא המקום בו תרצי ללמוד. ברור שחיפוש באינטרנט הוא קל יותר אבל יש לקחת בחשבון את המשמעות של הצעד שאת רוצה לעשות. אני יכול להאריך עוד הרבה בנושאי אמנות באיטליה וגרמניה, שגם מבחינה היסטורית משתייכות לשתי אסכולות שונות לחלוטין. אני בהחלט חוזר וממליץ לנסוע בעצמך ואז להבין לאן את נמשכת יותר ואיזה משני היעדים יתאים יותר להתפתחות המקצועית והאישית שלך. בהצלחה איתן נ.ב אני יודע שלא פירטתי על תנאי קבלה וכו', אבל אני מבטיח לך שברגע שתנעלי על יעד, הפרטים האלו יהיו פחות חשובים. את יכולה לפנות אלי בפרטי למידע נוסף או לשאול בפורום לימודים באיטליה.
נעמה | 19:12  18/07/13
תודה על התשובה ... אבל אשמח ליצור קשר, לשאול שאלות נוספות ולקבל עוד פרטים. כיצד ניתן ליצור קשר באופן ישיר איתך?
eitanlerer@gmail.com
 
 
 

קישורים נוספים

כל מה שלא ידעתם על החווייה והתועלת
מדריך למתעניינים ללמוד באווירה מיוחדת
המקום שלכם להתייעץ, לשתף ולהתעדכן
 
סגור