פורום לימודים בחו"ל

בהנהלת: רננה קרן  |  מסר למנהל/ת הפורום
 
רננה קרן

הפורום מנוהל ע"י רננה קרן מנהלת המרכז ללימודים בחו''ל. היכן לומדים? מהם תנאי הקבלה? כמה זה עולה? היכן נרשמים? ירידים בארץ ללימודים בחו"ל, גופים מקשרים, אשרות כניסה ושהייה, מבחני כניסה ומכינות בארץ, דירוגים והחלפות חוות דעת וחוויות על אוניברסיטאות בחו"ל, האם יותר קל ללמוד בחו"ל? הכול על לימודים בחו''ל.

 
אולגה | 11:44  08/07/13
שלום. קראתי באתר על האופציה ללימודים תואר שני בארה"ב בשילוב של עבודה... אשמח לקבל יותר פרטים כמו אילו מקצועות נלמדים? מה תנאי הקבלה- באיזה ציון של תואר ראשון ואם יש חשיבות לאיזה תואר למדתי. מתי מתחילה שנת הלימודים הקרובה, כמה זמן לוקח תהליך הקבלה עד למימושה? כמה שנים לימודי תואר שני? האם אני מחוייבת לאותו מקום עבודה שאליו אתקבל? אשמח לקבל פרטים בהקדם, תודה
1) אפשריות הלימודים הם בתחום MBA תואר שני במנהל עסקים עם התמחיות במערכות מידע, מערכות בריאות, מימון, בנקאות השקעות ועוד. 2) הקבלה לתוכנית לא מבוססת רק על סמך ציוני תואר ראשון, אלא גם על סמך המלצות, חיבור אישי, ניסיון תעסוקתי וכדומה. חשוב שיהיו ציונים טובים אבל זה בהחלט אל השיקול העיקרי בתוכנית. 3) ניתן להתחיל בתוכנית במהלך כל השנה בהתאם לבית הספר. 4) עם הגשת כל המסמכים הרלבנטיים להרשמה, התהליך אורך 3 חודשים.
 
 
 

קישורים נוספים

כל מה שלא ידעתם על החווייה והתועלת
מדריך למתעניינים ללמוד באווירה מיוחדת
המקום שלכם להתייעץ, לשתף ולהתעדכן
 
סגור