פורום לימודים בחו"ל

בהנהלת: רננה קרן  |  מסר למנהל/ת הפורום
 
רננה קרן

הפורום מנוהל ע"י רננה קרן מנהלת המרכז ללימודים בחו''ל. היכן לומדים? מהם תנאי הקבלה? כמה זה עולה? היכן נרשמים? ירידים בארץ ללימודים בחו"ל, גופים מקשרים, אשרות כניסה ושהייה, מבחני כניסה ומכינות בארץ, דירוגים והחלפות חוות דעת וחוויות על אוניברסיטאות בחו"ל, האם יותר קל ללמוד בחו"ל? הכול על לימודים בחו''ל.

 
היי, רציתי לדעת האם ישנן מכינות שמקיימות קורסי הכנה לקראת מבחני הקבלה לאוניברסיטאות בחו"ל גם באזור הצפון (חיפה והקריות)? עד עכשיו נתקלתי רק בכאלו שנמצאות באזור ת"א והמרכז, ללא כל אפשרות לינה באזור.. תודה מראש, טל.
אני גם נוסע לתואר שני בNYU... הדוקטרינה שלי היא פשוט לדבר עם כמה שיותר אנשים אפילו גם על נושאים פחות קשורים כמו: על החיים בניו יורק על טיסות לניו יורק ועל הלך רוח בעיר. לדעתי זה לא פחות חשוב מהפן האקדמי. http://www.tisot-usa.com/
מנהל פורום לימודים בבריטניה | 12:41  29/05/13
טל שלום על אילו מבחני קבלה מדובר ? שפה? כניסה לאוניברסיטאות מסויימות? לאיזה סוג תואר ?
מבחני כניסה לפקולטות לרפואה באירופה (איטליה, הונגריה למשל). אני יודעת שיש חברות בארץ שמתמחות במכינות הכנה למבחנים (בפיזיקה, מתמטיקה, כימיה וביולוגיה בעיקר), אני פשוט לא מצליחה למצוא עליהן מידע יותר קונקרטי מלבד המידע שבאתרים כמו האתר הזה, שמכיל בתוכו מידע ממקור שני, ובעיקר מפנה למקומות אחרים, אבל לא מצאתי כאן שום קישור לאתר של חברה כזו.
שלום טל, השגרירות האיטלקית בחיפה מקיימת קורסי הכנה לאיטליה. טל. 052-8640527 להונגריה המכינה היא בהונגריה http://www.glimudim.co.il/globaleducation/institute.asp?instId=178
מנהל פורום לימודים בבריטניה | 17:27  10/06/13
תוכלי לברר דרך http://www.medicaldoctor.co.il/
מנהל פורום לימודים בבריטניה | 17:27  10/06/13
תוכלי לברר דרך http://www.medicaldoctor.co.il/
 
 
 

קישורים נוספים

כל מה שלא ידעתם על החווייה והתועלת
מדריך למתעניינים ללמוד באווירה מיוחדת
המקום שלכם להתייעץ, לשתף ולהתעדכן
 
סגור