פורום לימודים בחו"ל

בהנהלת: רננה קרן  |  מסר למנהל/ת הפורום
 
רננה קרן

הפורום מנוהל ע"י רננה קרן מנהלת המרכז ללימודים בחו''ל. היכן לומדים? מהם תנאי הקבלה? כמה זה עולה? היכן נרשמים? ירידים בארץ ללימודים בחו"ל, גופים מקשרים, אשרות כניסה ושהייה, מבחני כניסה ומכינות בארץ, דירוגים והחלפות חוות דעת וחוויות על אוניברסיטאות בחו"ל, האם יותר קל ללמוד בחו"ל? הכול על לימודים בחו''ל.

 
מאי | 18:47  18/12/12
שלום! אני רוצה ללמוד בארה"ב ויש לי כמה שאלות. אני שוקלת אם לחכות לתואר שני ולעשות תואר ראשון פה בארץ, ובמקרה כזה איזה מוסד אני צריכה לבחור? אם אני אלמד במכללה עדיין אוכל להתקבל ללימודי תואר שני באוניברסיטה נחשבת, או שזה הכרחי ללמוד באוניברסיטה? עוד אופציה היא להתחיל בקולג' ולעבור לאוניברסיטה או פשוט ללמוד במוסד שהוא לא נחשב בין היותר יוקרתיים ועולה פחות ואחר כך לנסות להתקבל לתואר שני במקום יותר טוב. כרגע אני לא יודעת מה לעשות אבל אני צריכה למהר להירשם בכל מקרה.
TOS | 18:05  14/01/13
שימי לב שלשם קבלה לתואר בכל מקרה תצטרכי לעמוד במבחן בקיאות באנגלית.לעיתים מדובר באנגלית טכנית ממש שיש לבצע קורס אגלית כדי לעבור אותה. TOS- פורטל הלימודים לימודי אנגלית- http://www.tostudy.co.il/findlimudim.aspx?id=278 קורס עיצוב אירועים- http://www.tostudy.co.il/findlimudim.aspx?id=393 קורס ניהול פרוייקטים- http://www.tostudy.co.il/findlimudim.aspx?id=560
 
 
 

קישורים נוספים

כל מה שלא ידעתם על החווייה והתועלת
מדריך למתעניינים ללמוד באווירה מיוחדת
המקום שלכם להתייעץ, לשתף ולהתעדכן
 
סגור