פורום לימודים בחו"ל

בהנהלת: רננה קרן  |  מסר למנהל/ת הפורום
 
רננה קרן

הפורום מנוהל ע"י רננה קרן מנהלת המרכז ללימודים בחו''ל. היכן לומדים? מהם תנאי הקבלה? כמה זה עולה? היכן נרשמים? ירידים בארץ ללימודים בחו"ל, גופים מקשרים, אשרות כניסה ושהייה, מבחני כניסה ומכינות בארץ, דירוגים והחלפות חוות דעת וחוויות על אוניברסיטאות בחו"ל, האם יותר קל ללמוד בחו"ל? הכול על לימודים בחו''ל.

 
שלום לכולם, אני חייל בקבע. אני מעוניין ללמוד רפואה אך בארץ הדרישות לא הגיוניות. חשבתי לעשות תואר באוניברסיטה הפתוחה במדעי החיים. האם יש אוניברסיטאות בחו"ל שיכירו בתואר ויקצרו את משך התואר ברפואה בחו"ל? אשמח ליותר פרטים. תודה.
אליאל שלום, במידה ותלמד תואר כלשהו הקרוב ללימודי הרפואה (ביולוגיה / מדעי בע"ח ) רק לאחר מעבר מבחני הכניסה תוכל להגיש בקשה לפטורים על בסיס מה שכבר למדת. לא ניתן לדעת מראש כמה פטורים תקבל, הדבר משתנה משנה לשנה מאוניברסיטה לאוניברסיטה מדיקאן לדיקאן. מניסיון שלי כמנהל מחלקת איטליה. סטודנטים שלמדו ביולוגיה / מדעי בע"ח קיבלו בין שנתיים לשלוש שנים פטורים. לגבי השאלה האם לעשות זאת או לא. הדעות חלוקות, יש כאלה שיאמרו שכדאי להקל על עצמך ולהתחיל בקטן בארץ, אחרים יאמרו שכדאי לקפוץ לבריכה כמה שיותר מוקדם וחבל על הזמן בתארים ארוכים כגון רפואה / וטרינריה. לפרטים נוספים על לימודי רפואה באיטליה, אנא צור עם משרדינו בטלפון 03-5354449 מקוה שעזרתי. דותן.
שלום אם אתה מעוניינת בלימודי רפואה באירופה יש לי תוכנית רצינית ויחודית להציע לך.. אם תהיי מעוניינת לשמוע בשמחה.. בברכה לירון . lironyy@gmail.com
 
 
 

קישורים נוספים

כל מה שלא ידעתם על החווייה והתועלת
מדריך למתעניינים ללמוד באווירה מיוחדת
המקום שלכם להתייעץ, לשתף ולהתעדכן
 
סגור