פורום לימודים בחו"ל

בהנהלת: רננה קרן  |  מסר למנהל/ת הפורום
 
רננה קרן

הפורום מנוהל ע"י רננה קרן מנהלת המרכז ללימודים בחו''ל. היכן לומדים? מהם תנאי הקבלה? כמה זה עולה? היכן נרשמים? ירידים בארץ ללימודים בחו"ל, גופים מקשרים, אשרות כניסה ושהייה, מבחני כניסה ומכינות בארץ, דירוגים והחלפות חוות דעת וחוויות על אוניברסיטאות בחו"ל, האם יותר קל ללמוד בחו"ל? הכול על לימודים בחו''ל.

 
שלום, אני מעוניינת ללמוד בעתיד הלא יותר מדי רחוק וטרינריה וחסרים לי כמה פרטים. יש לי אזרחות בריטית ובמקרה ואצטרך אוכל לבטלה ולהוציא גרמנית. שאלותי הן האם מתקיימים איכנשהו ברחבי גרמניה לימודי וטרינריה שלא בשפה הגרמנית?והאם הלימודי חינם שם הם רק לבעלי אזרחות גרמנית? בקשר לבריטניה, שמעתי בעבר שלימודי התואר הראשון הם חינם לאזרחיה, עד כמה זה נכון? והאם כל בריטניה כלכך יקרה בעניין לימודי הוטרינריה? בכל מקרה מאוד יקר לחיות שם=\ מצטערת אם הטרדתי בשאלות שחוזרות על עצמן, אשמח אם מישהו יוכל לענות לי.
רננה קרן | 13:26  27/05/07
שלום, בגרמניה - הלימודים הם בגרמנית. שכר הלימוד הוא עד 1000 יורו לשנה והוא גם לסטודנטים זרים. בבריטניה - הלימודים לאזרחים הם לא בחינם אבל הוא מופחת. כדי להיות זכאית לתשלום שכר לימוד כאזרחית, את צריכה לגור ב3 שנים האחרונות בבריטניה. בכל מקרה לא קל להתקבל ללימודי וטרינריה בבריטניה.
 
 
 

קישורים נוספים

כל מה שלא ידעתם על החווייה והתועלת
מדריך למתעניינים ללמוד באווירה מיוחדת
המקום שלכם להתייעץ, לשתף ולהתעדכן
 
סגור