פורום לימודים בחו"ל

בהנהלת: רננה קרן  |  מסר למנהל/ת הפורום
 
רננה קרן

הפורום מנוהל ע"י רננה קרן מנהלת המרכז ללימודים בחו''ל. היכן לומדים? מהם תנאי הקבלה? כמה זה עולה? היכן נרשמים? ירידים בארץ ללימודים בחו"ל, גופים מקשרים, אשרות כניסה ושהייה, מבחני כניסה ומכינות בארץ, דירוגים והחלפות חוות דעת וחוויות על אוניברסיטאות בחו"ל, האם יותר קל ללמוד בחו"ל? הכול על לימודים בחו''ל.

 
ניר | 16:29  29/11/11
שלום לכולם, אני שוקל לימודי רפואה בחו"ל יש אתרים עם הסברים מסוימים אבל אשמח אם מישהו כאן יוכל קצת לסדר לי את הראש בעניין שאדע עד כמה הכיוון הזה רלוונטי מבחינתי: 1. באילו מדינות הכי מומלץ ללמוד בשפה האנגלית? 2. מהו טווח שכר הלימוד השנתי בכל מדינה? 3. האם אני זכאי להנחות בטיסות? 4. האם ניתן להשתמש בפקדון הצבאי למימון לימודים בחו"ל? 5. האם אפשרי לקבל מהארץ מלגות לזה או להשיג שם מלגות? 6. עד כמה מכביד סיפור המגורים והכלכלה בארצות זרות? (האם זה סיפור של קריעת תחת בעבודה שם או שילוב נוח של עבודה?) 7. כמה פחות או יותר יכול לעלות לי כל העניין של 6 שנות לימוד + דירה + טיסות + כלכלה + הוצאות נלוות? המון תודה מראש לעוזרים!
שלום ניר, 1. ההחלטה על מדינה/אוניברסיטה היא סובייקטיבית. רוב הסטודנטים נוסעים ללמוד במדינות כמו הונגריה, צ'כיה, סלובקיה, רוסיה, ואיטליה 2. שכר הלימוד בין 1500E - 150000$ לשנה 3.לפעמים יש. 4. לא ניתן להשתמש בכספי הפיקדון 5. אין מלגות 6. אין כל כך אפשרות לעבוד כי הלימודים תובעניים וגם לא תמיד יש אישור עבודה 7. תלוי היכן אם אתה רוצה להתייעץ אפשר להתקשר 03-9700140 רננה
הסבר על לימודים בהונגריה תוכל למצוא בלינק הבא: www.uis.co.il יוניברסיטי נציגה של אונ' הונגריות מקיימת במשרדה ייעוץ חינם ומקיף על כל נושא הלימודים בהונגריה, במהלך הפגישה תקבל חומר כתוב ורשמי של האונ'', הסבר על תנאי הקבלה , עלויות , תוכנית הלימודים ועוד. הפגישות אינם עולות כסף ואינם מחייבות.
ניר | 16:00  27/12/11
 
 
 

קישורים נוספים

כל מה שלא ידעתם על החווייה והתועלת
מדריך למתעניינים ללמוד באווירה מיוחדת
המקום שלכם להתייעץ, לשתף ולהתעדכן
 
סגור