פורום לימודים בחו"ל

בהנהלת: רננה קרן  |  מסר למנהל/ת הפורום
 
רננה קרן

הפורום מנוהל ע"י רננה קרן מנהלת המרכז ללימודים בחו''ל. היכן לומדים? מהם תנאי הקבלה? כמה זה עולה? היכן נרשמים? ירידים בארץ ללימודים בחו"ל, גופים מקשרים, אשרות כניסה ושהייה, מבחני כניסה ומכינות בארץ, דירוגים והחלפות חוות דעת וחוויות על אוניברסיטאות בחו"ל, האם יותר קל ללמוד בחו"ל? הכול על לימודים בחו''ל.

 
ענבל | 14:57  17/05/07
חשבתי ללמוד קורס שפה בצרפתית או ספרדית באוסטרליה עצמה. האם יש קורסים כאלו ארוכים כשנה או אפילו שנתיים? איפה אני מחפשת? האם הם נותנים ויזת סטודנט לקורסים כאלו? או רק ללימודי תואר ראשון ושני? מה הדרישות לקורס אנגלית? האם יש גם לשנה לימודים או שנתיים? למרות שאני יודעת אנגלית טוב. תודה על כל מענה יום טוב.
ויזת סטודנט יתנו לך להערכתי היות וסטודנטים זרים הם מקור ההכנסה ה3 בגודלו של ממשלת אוסטרליה זו ממש תעשיה שלמה לטוב ולרע אוסטרליה מלאה בסטודנטים זרים בעיקר בערים הגדולות אז נראה לי שזה מצב נוח לסטודנט זר שהעיר מלאה בסטודנטים במצבו אתה לא לבד מה שכן כדי לקבל ויזת סטודנט ואישור עבודה לתקופת הלימודים תצטרכי להראות שהמסלול שבחרת בו הוא של סטודנט בשבוע לימודים מלא למרות שמלא זה לא בהכרח 5-6 ימים בשבוע אני לדוגמא לומד 3 ימים בשבוע וזה מוכר כסטודנט במשרה מלאה ולכן גם קיבלתי אישור עבודה לסיכום את צריכה למצוא מסלול לימודים של שבוע מלא שמוכר ע"י ממשלת אוסטרליה בהצלחה rik124@walla.co.il
 
 
 

קישורים נוספים

כל מה שלא ידעתם על החווייה והתועלת
מדריך למתעניינים ללמוד באווירה מיוחדת
המקום שלכם להתייעץ, לשתף ולהתעדכן
 
סגור