פורום לימודים בחו"ל

בהנהלת: רננה קרן  |  מסר למנהל/ת הפורום
 
רננה קרן

הפורום מנוהל ע"י רננה קרן מנהלת המרכז ללימודים בחו''ל. היכן לומדים? מהם תנאי הקבלה? כמה זה עולה? היכן נרשמים? ירידים בארץ ללימודים בחו"ל, גופים מקשרים, אשרות כניסה ושהייה, מבחני כניסה ומכינות בארץ, דירוגים והחלפות חוות דעת וחוויות על אוניברסיטאות בחו"ל, האם יותר קל ללמוד בחו"ל? הכול על לימודים בחו''ל.

 
אהרון | 23:40  12/07/11
שלום, בחודשים הקרובים אעבור להתגורר בטורונטו. כיום אני בן 21, השתחררתי לאחרונה מהצבא ומטרתי היא לנחות בקנדה ולהתחיל ללמוד(עדיפות לאונ' טורונטו/יורק), לאחר מס' בדיקות באינטרנט הבנתי ששכר הלימוד עומד על כ8000$ לשנה ואני אצטרך לעשות מבחן TOFEL שיבחן את רמת האנגלית שלי, עד כאן הכל בסדר, אבל דבר שלא הצלחתי להבין עד היום זה איך הם מתרגמים ואיך הם מתייחסים לציוני הבגרות שלי מישראל. הבנתי שאני צריך לתרגם את הת. בגרות והם מסתכלים על הציונים ומתרגמים אותם לA, B וכן הלאה, השאלה היא מה הממוצע הנדרש ואם יש צורך לשים דגש על ציון במקצוע ספציפי(מתמטיקה למשל), כאשר המטרה היא ללמוד כלכלה, שלמיטב הבנתי זה מקצוע שהדרישות קבלה אליו לא בשמיים סה"כ. אם למשל אני עומד על ממוצע(לא אקדמאי כמובן) בגרות של 82 עם 3 יח' מתמטיקה ו5 יח' אנגלית, זה אמור להספיק ברוב מוסדות הלימוד? תודה.
הי קיים קושי לתת תשובה גורפת לגבי תנאי הקבלה בקנדה, הם גמישים ומשתנים בין מוסד למוסד יש בקנדה כמו בישראל אוניברסיטאות יוקרתיות וכן מכללות אקדמיות בהן קל יותר להתקבל, ואגב שכה"ל בחלקן נמוך יותר אני מציעה שתתקשר אלי לקמפוס ואסייע לך, השירות בכל מקרה חינם ואינו מחייב לי
רוני | 22:23  01/09/11
היי, האמת היא שאני בידיוק כמוך,מתכננת לנסוע ללמוד בקנדה בחצי שנה הקרובה. אם מענייך אותך אפשר ליצור קשר ולהתעזר/לבחון את הנושא ביחד. תשאיר כתובת אימייל/שם בפייסבוק ואני אצור איתך קשר.
 
 
 

קישורים נוספים

כל מה שלא ידעתם על החווייה והתועלת
מדריך למתעניינים ללמוד באווירה מיוחדת
המקום שלכם להתייעץ, לשתף ולהתעדכן
 
סגור