פורום לימודים בחו"ל

בהנהלת: רננה קרן  |  מסר למנהל/ת הפורום
 
רננה קרן

הפורום מנוהל ע"י רננה קרן מנהלת המרכז ללימודים בחו''ל. היכן לומדים? מהם תנאי הקבלה? כמה זה עולה? היכן נרשמים? ירידים בארץ ללימודים בחו"ל, גופים מקשרים, אשרות כניסה ושהייה, מבחני כניסה ומכינות בארץ, דירוגים והחלפות חוות דעת וחוויות על אוניברסיטאות בחו"ל, האם יותר קל ללמוד בחו"ל? הכול על לימודים בחו''ל.

 
רוני | 23:19  15/01/11
כמו רבים וטובים כאן יש לי כמה שאלות בנוגע ללימודי רפואה באטיליה, אני מעוניינת להתחיל ללמוד שנה הבאה: 1. האם איטליה נחשבת למדינה יוקרתית ללמוד בה רפואה? איך מתייחסים לסטודנטים שחוזרים משם עם תואר? מהי רמת הלימוד בה ביחס לישראל ומדינות אירופאיות אחרות? 2. האם ניתן לבצע את שנת ההתמחות(השנה השביעית) בארץ? 3. ממה בדיוק מורכב מבחן האלפא-טסט? האם קשה לעבור אותו? 4. לגבי הפקלוטה שנפתחה מצפת לסטודנטים שלומדים בחו"ל- מישהו במקרה יודע מהם תנאי המעבר לשם? אשמח לתשובה :)
שלום רוני, 1. יש הרבה בוגרים שסיימו רפואה באיטליה והשתלבו במערכות הציבוריות כאן בארץ ורמת הלימודים בה נחשבת טובה. 2. כן ניתן לעשות את שנת ההתמחות בארץ בכפוף למציאת מקום 3. המבחן כולל שאלות במתימטיקה פיזיקה ביולוגיה וכימיה ואיטלקית 4. צריך לברר עם הפקולטה
תשובות לכל השאלות שלך תוכלי למצוא באתר: www.StudyItaly.co.il כמו כן נשמח לעמוד לרשותך בכל שאלה או בקשה.
 
 
 

קישורים נוספים

כל מה שלא ידעתם על החווייה והתועלת
מדריך למתעניינים ללמוד באווירה מיוחדת
המקום שלכם להתייעץ, לשתף ולהתעדכן
 
סגור