פורום לימודים בחו"ל

בהנהלת: רננה קרן  |  מסר למנהל/ת הפורום
 
רננה קרן

הפורום מנוהל ע"י רננה קרן מנהלת המרכז ללימודים בחו''ל. היכן לומדים? מהם תנאי הקבלה? כמה זה עולה? היכן נרשמים? ירידים בארץ ללימודים בחו"ל, גופים מקשרים, אשרות כניסה ושהייה, מבחני כניסה ומכינות בארץ, דירוגים והחלפות חוות דעת וחוויות על אוניברסיטאות בחו"ל, האם יותר קל ללמוד בחו"ל? הכול על לימודים בחו''ל.

 
קרן | 15:56  24/11/10
היי, קיבלתי פטור מהצבא, ויש לי גרין קארד , אנחנו עוברים עם משפחתי בקרוב לארה"ב, אני רוצה להתקבל ללימודים גבוהים, השאלה היא כזו, מה המבחנים ההכרחיים בשבילי? כמי שסיימה כיתה י'ב בארץ וטסה לארה"ב על מנת לעבור תמידית. מה באמת הכרחי לעשות אותו מהארץ?, כמה זמן לפני המעבר כדאי לעשות את המבחנים? מהו בעצם הCOMMUNITY COLLEGE ? הוא הכרחי'או שעדיף לא לבזבז עליו זמן(אלו שנתיים נוספות ללמידה\קורסים שירדו מהשנים הבאות?) שלאה נוספת, האם יש אתרים שמציעים קולג'ים ברמה גבוהה ? אני לומדת בכיתת מצטיינים ומתי כדאי להתחיל להגיש מועמדות? האם יש אפשרות להגיש מועמדות אף על פי שעוד לא סיימתי כיתה י'ב ועוד אין לי את טופס הבגרות במלואו.? תודה רבה!
שלום קרן. דבר ראשון לגבי הרשמה למכללות בארה"ב, היא מסתיימת כשנה לפני תחילת הלימודים, עד אז את צריכה להיות מוכנה עם ציונים של מבחני קבלה, מבחנים שבדרך כלל חייבים לעבור זה SAT וה-TOEFL, יש עוד מבחנים נוספים כמו SAT SUBJECT, שזה כבר בהתאם לרמה של אוניברסיטה ותואר שאת רוצה להרשם אליו. כדאי לך כבר להתחיל לברר לגבי הבחינות ומועדים. ניתן להרשם ללימודים על תנאי שתקבלי בגרות מלאה. ליעוץ נוסף בנושא לימודים בארה"ב את מוזמנת לפנות לאחד מיועצי לימודים של ביה"ס האמריקאי.
קרן | 18:39  25/11/10
חובה לעבור את שניהם אפילו שאני באה כמי שיש לה גרין קארד לא על סמך ויזת סטודנט? ותודה! :)
דודי | 16:17  28/11/10
תנאי הרשמה לקמיוניטי קולג' הם רק מבחן TOEFL לאוניברסיטה של 4 שנים תתבקשי TOEFL ובמקרים מסויימים גם SAT בכל מקרה את תיחשבי סטודנטית זרה מאחר שאת מסיימת תיכון בישראל למרות שיש לך גרין קארד (פשוט לא תצטרכי ויזה סטודנט). לאוניברסיטאות שנחשבות מובילות בארה"ב יש צורך להגיש מועמדות כשנה מראש וצריך לקחת בחשבון: 1) ציונים גבוהים במחני הקבלה 2) תהליך ארוך 3) הרבה מאד כסף לשאר האוניברסיטאות בארה"ב, יותר קל להתקבל, לפעמים יותר זולות, וההרשמה היא לאורך כך השנה. פרטים נוספים ומלגות גם באתר: www.StudyAmerica.co.il
 
 
 

קישורים נוספים

כל מה שלא ידעתם על החווייה והתועלת
מדריך למתעניינים ללמוד באווירה מיוחדת
המקום שלכם להתייעץ, לשתף ולהתעדכן
 
סגור