פורום לימודים בחו"ל

בהנהלת: רננה קרן  |  מסר למנהל/ת הפורום
 
רננה קרן

הפורום מנוהל ע"י רננה קרן מנהלת המרכז ללימודים בחו''ל. היכן לומדים? מהם תנאי הקבלה? כמה זה עולה? היכן נרשמים? ירידים בארץ ללימודים בחו"ל, גופים מקשרים, אשרות כניסה ושהייה, מבחני כניסה ומכינות בארץ, דירוגים והחלפות חוות דעת וחוויות על אוניברסיטאות בחו"ל, האם יותר קל ללמוד בחו"ל? הכול על לימודים בחו''ל.

 
משום מה לא כותבים על זה בשום מקום אבל נפתחו באיטליה כבר שלושה מסלולים לרפואה שמלמדים בשפה האנגלית את כל התואר. שלושתם נמצאים בצפון איטליה. היתרונות של איטליה לאומת שאר המקומות שמלמדים באנגלית (קנדה, ארה"ב, אוסטרליה, בריטניה) הם רבים - החל משכר לימוד שפוי, אפשרות למלגה גם לסטודנטים זרים, קרבה יחסית לישראל ותנאי קבלה מציאותיים מאוד. אני לומד במסלול הזה בפאביה, סימתי שנה ראשונה ואני מאוד מרוצה. אם יש לכם שאלות אתם מוזמנים לפנות אליי או לעיין בבלוג שלי על המקום.
עדן רוסו | 16:36  28/02/11
שלום אני מחפשת מסלולים ללימוד רפואה באנגלית איכן ואילו אוניברסיטאות מלמדות באנגלית באיטליה? דרכון ואזרחות אירופאית משפיעים על שכר הלימוד? מהם תנאי הקבלה לאוניברסיטאות? אשמח לקבל תשובות ואף לדבר בהרחבה בנושא תכל למצוא אותי באימייל שלי marizza_pazza@walla.com תודה מראש עדן
צור איתי בקשה קשר, לא השארת פרטים יואב yoavstark@gmail.com
 
 
 

קישורים נוספים

כל מה שלא ידעתם על החווייה והתועלת
מדריך למתעניינים ללמוד באווירה מיוחדת
המקום שלכם להתייעץ, לשתף ולהתעדכן
 
סגור