פורום לימודים בחו"ל

בהנהלת: רננה קרן  |  מסר למנהל/ת הפורום
 
רננה קרן

הפורום מנוהל ע"י רננה קרן מנהלת המרכז ללימודים בחו''ל. היכן לומדים? מהם תנאי הקבלה? כמה זה עולה? היכן נרשמים? ירידים בארץ ללימודים בחו"ל, גופים מקשרים, אשרות כניסה ושהייה, מבחני כניסה ומכינות בארץ, דירוגים והחלפות חוות דעת וחוויות על אוניברסיטאות בחו"ל, האם יותר קל ללמוד בחו"ל? הכול על לימודים בחו''ל.

 
למדתי הנדסאי אדריכלות והייתי רוצה להשלים את הלימודים ברומניה לתואר מה עליי לעשות , לאן עליי לפנות, האים דיפלומה מרומניה בעלת הכרה בארץ?
האם קיבלת תשובה על שאלתך? אשמח לקבל גם פרטים מכיוון שאני גם כרגע באותו מצב ומחפשת כמה שיותר מידע לגבי השלמה לתואר בשנה הבאה, אם מצאת חומר, אשמח לשמוע, תודה מראש, חן
האמת שלא קיבלתי שום תגובה על שאלותיי אך ביררתי את הנושא באופן עצמאי ברומניה , את/אתה (אכתוב בלשון זכר לשם ההתכתבות אז לא לקחת את זה אישית אם זה את :)) צריך ללמוד רומנית מאחר ואין מסלול לימודים באנגלית, הלימודים נמשכים בערך שנה, ניתן ליצור קשר עם שגירירות רומניה ולבקש המלצה על מורה בהתאם, חלק מתנאי הקבלה הם מבחן שפה שיאשר את כשרותך ללמוד במוסד, יש לקחת את הדיפלומה שיש לך ולתרגמה לרומנית (רצוי גם באנגלית) התרגום צריך לקבל אישור נותריוני שמאשר את נכונות הדברים- אפשר גם זאת לקבל מהשגרירות - עו"ד נותריוני רומני, לשלוח להם את הפרטים האלה ואז הם מכינים מסלול לימודים בהתאם למה שאתה צריך להשלים הלימודים לוקחים בערך שנתיים ומסימים עם תואר שני בהנחה שאתה הנדסאי אדריכלות , או pracktikal ingenir סורי על טעויות הכתיב, ניתן לפנות אליהם ישירות - קודם כל תבחר מוסד אקדמאי , אני מצאתי בבוקרשת אוניברסיטה מעולה שיש בה תחום עשיר של אדריכלות רק שכחתי את שמה, כתבתי להם ברומנית והתקשרתי אליהם איכשהו בסוף הגעתי למחלקת הרישום שלהם, את ההתכתבות בצעתי ברומנית אחרי שתרגמתי מעברית לרומנית אך הרומנים דוברים אנגלית מצוין רק צריך קצת סבלנות הם מאוד אדישים וכמובן גם אדיבות כי הם מאוד פגיעים , סך הכל אין תנאי קבלה-יש לך כסף יש לך שפ ה אתה בפנים בהצלחה!!!!
תודה רבה על ההסבר! טוב לדעת שיש פתרון להנדסאים, נשארו לי לאחר קריאת התשובה כמה שאלות שאשמח לתשובה :) 1. בתחילת המייל רשמת שהלימודים נשמכים בערך כשנה, ולקראת סופו רשמת שנתיים, האם השנה היא לתואר שני? 2. האם ביררת לגבי תוקף התואר אצל רשם האדריכלים בארץ? 3. לגבי שכ"ל - מה הכוונה אם יש לי כסף, תוכלי להגיד לי באיזה סכום פחות או יותר מדובר? 4. מתוך סקרנות, האם עשית את המסלול הזה? / את מכירה אנשים אשר עשו זאת? אשמח להמלצות תודה מראש, חן ( הבת ☺)
 
 
 

קישורים נוספים

כל מה שלא ידעתם על החווייה והתועלת
מדריך למתעניינים ללמוד באווירה מיוחדת
המקום שלכם להתייעץ, לשתף ולהתעדכן
 
סגור