פורום לימודים בחו"ל

בהנהלת: רננה קרן  |  מסר למנהל/ת הפורום
 
רננה קרן

הפורום מנוהל ע"י רננה קרן מנהלת המרכז ללימודים בחו''ל. היכן לומדים? מהם תנאי הקבלה? כמה זה עולה? היכן נרשמים? ירידים בארץ ללימודים בחו"ל, גופים מקשרים, אשרות כניסה ושהייה, מבחני כניסה ומכינות בארץ, דירוגים והחלפות חוות דעת וחוויות על אוניברסיטאות בחו"ל, האם יותר קל ללמוד בחו"ל? הכול על לימודים בחו''ל.

 
שלום, אני סטודנט שנה ג' (שנה אחרונה) בתואר ראשון מאוניברסיטת תל אביב, ולפני כשבוע קיבלתי אישור מפרופ' בברקלי קליפורניה לעבוד במעבדה שלו בחודשי הקיץ בהתנדבות, כל עוד אני מסוגל כלכלית לדבר. בשנה הבאה אני מתכנן ללמוד בויצמן או בתל אביב את התואר השני שלי. האם ישנה מלגה העונה למצב זה? מלגה אשר תעזור לי לממן את ההוצאות הכרוכות במחקר זה? זהו מצב בעיתי כי אני לא אהיה מוגדר כסטודנט באוניברסיטה מסוימת בתקופה זו, כך שקשה לי להבין איזו הגדרה עלי לבחור.... כמו כן, האם יש לך מושג תחת איזו הגדרה אהיה מוגדר בברקלי - סטודנט קיץ, סטודנט, וכו'? אני אשאל את הפרופ' לגבי שאלתי האחרונה, אבל אולי מניסיונך יש לך מידע בעניין. תודה רבה.
רננה קרן | 12:49  19/04/07
שלום, תנסה לבדוק בקרן Fulbright אם הם נותנים מלגה מסוג כזה www.fulbright.org.il תבדוק גם בחברת Isl אם הם נותנים הלוואה.http://www.globale.co.il/globaleducation/item.asp?catId=53&itemId=149. אתה צריך לשאול את הפרופסור בברקלי מה איך האוניברסיטה תגדיר אותך
 
 
 

קישורים נוספים

כל מה שלא ידעתם על החווייה והתועלת
מדריך למתעניינים ללמוד באווירה מיוחדת
המקום שלכם להתייעץ, לשתף ולהתעדכן
 
סגור