פורום לימודים בחו"ל

בהנהלת: רננה קרן  |  מסר למנהל/ת הפורום
 
רננה קרן

הפורום מנוהל ע"י רננה קרן מנהלת המרכז ללימודים בחו''ל. היכן לומדים? מהם תנאי הקבלה? כמה זה עולה? היכן נרשמים? ירידים בארץ ללימודים בחו"ל, גופים מקשרים, אשרות כניסה ושהייה, מבחני כניסה ומכינות בארץ, דירוגים והחלפות חוות דעת וחוויות על אוניברסיטאות בחו"ל, האם יותר קל ללמוד בחו"ל? הכול על לימודים בחו''ל.

 
רננה שלום, למיטב ידיעתך במידה ולומדים רפואה באיטליה האם ניתן לעבוד תוך כדי?? אני יודעת שמקבלים אישור עבודה של 20 שעות חודשיות, מעניין אותי - אם מישהו יקח זר ל 20 שות חודשיות והאם מבחינת רמת הקושי של הלימודים ניתן לעבוד תוך כדי?? כמה כסף לדעתך צריך לקחת כדי להתחיל לימודים בחול?
רננה קרן | 13:41  11/04/07
שלום עדי, בד"כ בשנה הראשונה קשה לעבוד. אח"כ אפשר לנסות להשתלב בכל מיני עבודות סטודנטיאליות כמו שיעורים פרטיים,מלצרות,עבודה בתוך האוניברסיטה וכו' עלות המחיה באיטליה היא כ 700$ לחודש.( שכר הלימוד הוא רק 1000 יורו לשנה) אז צריך לדאוג שכל חודש יעבור הסכום הזה לחשבון הבנק שלך באיטליה. את יכולה לפנות לחברת ISL שנותנת הלוואות גם להוצאות מחיה למי שלומד בחו"ל *2666 בהצלחה
הייתי שם | 12:20  17/04/07
אין בעיה לעבוד וללמוד כאשר אני ממליצה לך לעבוד באל על או בשגרירות. כך תוכלי להרוויח משכורות גבוהות וללמוד. בנוסף ישנן מלגות שניתנות דרך הארץ ללימודים באיטליה. אין לך צורך בהלוואות, מנסיון! אגב, הקהילה היהודית באיטליה יכולה לסייע לך במקומות עבודה, בעיקר לימוד עברית. שיהיה לך המון בהצלחה, חוויה מדהימה.
גבי | 19:54  23/04/07
את יכולה לפרט על מלגות שניתן להשיג מהארץ?
ר | 13:44  08/06/07
את יכולה לתת עוד מידע? למדת שם? כמה כסף צריך לקחת להתחלה?? איך ניתן להסתדר בלי מלגות? גם בלימודי רפואה?
 
 
 

קישורים נוספים

כל מה שלא ידעתם על החווייה והתועלת
מדריך למתעניינים ללמוד באווירה מיוחדת
המקום שלכם להתייעץ, לשתף ולהתעדכן
 
סגור