פורום לימודים בחו"ל

בהנהלת: רננה קרן  |  מסר למנהל/ת הפורום
 
רננה קרן

הפורום מנוהל ע"י רננה קרן מנהלת המרכז ללימודים בחו''ל. היכן לומדים? מהם תנאי הקבלה? כמה זה עולה? היכן נרשמים? ירידים בארץ ללימודים בחו"ל, גופים מקשרים, אשרות כניסה ושהייה, מבחני כניסה ומכינות בארץ, דירוגים והחלפות חוות דעת וחוויות על אוניברסיטאות בחו"ל, האם יותר קל ללמוד בחו"ל? הכול על לימודים בחו''ל.

 
שרון | 09:42  13/07/10
יש לי דרכון ארופאי- צרפתי ואני מעוניינת ללמוד תואר ראשון בהולנד. עדיפות לגאפיזיקה. רציתי לדעת מספר דברים: 1. מה תנאי הקבלה? איזה מבחנים צריך לעבור? האם ניתן לעשות את המבחנים בארץ? אם כן, היכן? איזה ציון צריך לעבור? 2. מה העלות לשנת לימוד? האם יש הוזלה בזכות הדרכון האירופאי? נאמר לי שצריך לחיות 3 שנים באיחוד הארופאי ולשלם מיסים ורק אז תינתן ההנחה? האם זה באמת כך?
שלום חברים מי יכול לעזור לי? אני רוצה ללמוד בגרמניה תואר שני אבל בעיה היא שאת הדיפלום עצמו אני אקבל רק בעוד שנה (בינטיים יתנו לי מסמך שאני סיימתי תואר) ואני רוצה לטוס כבר בנובמבר. האם מסמך זה מספיק כדי להתקבל שם?
שלום שרון, בד"כ צריך תעודת בגרות ומבחן אנגלית. העלות לשנת לימודים משתנה מאוניברסיטה לאוניברסיטה - אם מדובר על לימודים באנגלית מדובר בין 2000 ל 60000 יורו לשנה. ללימודים באנגלית בהולנד אין הוזלה בגלל הדרכון האירופאי.
 
 
 

קישורים נוספים

כל מה שלא ידעתם על החווייה והתועלת
מדריך למתעניינים ללמוד באווירה מיוחדת
המקום שלכם להתייעץ, לשתף ולהתעדכן
 
סגור