פורום לימודים בחו"ל

בהנהלת: רננה קרן  |  מסר למנהל/ת הפורום
 
רננה קרן

הפורום מנוהל ע"י רננה קרן מנהלת המרכז ללימודים בחו''ל. היכן לומדים? מהם תנאי הקבלה? כמה זה עולה? היכן נרשמים? ירידים בארץ ללימודים בחו"ל, גופים מקשרים, אשרות כניסה ושהייה, מבחני כניסה ומכינות בארץ, דירוגים והחלפות חוות דעת וחוויות על אוניברסיטאות בחו"ל, האם יותר קל ללמוד בחו"ל? הכול על לימודים בחו''ל.

 
חן | 12:06  11/07/10
שלום רציתי לדעת משהו: בהנחה שאני הולך ללמוד בארה"ב,איך אני יכול אחר כך לעבוד שם ולהישאר תושב המדינה ואזרח המדינה כמובן? כאילו אם אני מסיים את הלימודים,אני יכול לחפש עבודה ושמעסיק אמריקאי מסויים יסכים לסדר לי תהליך של קבלת אישור תושב קבוע או משהו כזה? איך רמת הלימודים שם?
היי חן, באופן מאד מאד כללי (מאד תלוי ברשיות ההגירה) ניתן להגיד בוודאות שבמידה ותסיים את לימודייך במוסד להשכלה גבוהה בארה"ב, תוכל להמשיך לחיות שם אחרי קבלת התואר. כבר באזור שנת הלימודים האחרונה שלך תוכל להשתלב בעבודה במסגרת התמחות (Internship) ואחר כך בתהליך הגירה גם לקבל אישורי עבודה. הליך של השתלבות בעבודה לאחר סיום הלימודים נקרא OPT Optional Practical Training לגבי הלימודים עצמם...באופן כללי הרמה משתנה בין בתי הספר (יש יותר מ-4000) אבל שיטת הלימודים מאד נוחה וסטודנט ממוצע לתואר ראשון לומד כ-15 שעות שבועיות. מידע נוסף תוכל למצוא באתר שלנו: www.StudyAmerica.co.il דודי
 
 
 

קישורים נוספים

כל מה שלא ידעתם על החווייה והתועלת
מדריך למתעניינים ללמוד באווירה מיוחדת
המקום שלכם להתייעץ, לשתף ולהתעדכן
 
סגור