פורום לימודים בחו"ל

בהנהלת: רננה קרן  |  מסר למנהל/ת הפורום
 
רננה קרן

הפורום מנוהל ע"י רננה קרן מנהלת המרכז ללימודים בחו''ל. היכן לומדים? מהם תנאי הקבלה? כמה זה עולה? היכן נרשמים? ירידים בארץ ללימודים בחו"ל, גופים מקשרים, אשרות כניסה ושהייה, מבחני כניסה ומכינות בארץ, דירוגים והחלפות חוות דעת וחוויות על אוניברסיטאות בחו"ל, האם יותר קל ללמוד בחו"ל? הכול על לימודים בחו''ל.

 
נוהא | 16:44  16/06/10
ברצוני לדעת אם יש למישהו מושג איך משיגים מלגה או עזרה כלכלית כלשהי ללימודים במזרח אירופה. התקבלתי ללימודי רפואה בקרואטיה ומתכוונת להתחיל באוקטובר הקרוב. תודה.
גם לא מוכר באיחוד האירופאי , גם לא זול בכלל , וגם תכנית חדשה מאוד ( התכנית באנגלית קיימת רק 2-3 שנים אם אני לא טועה ) שאין לה בכלל בוגרים בעולם ... אם רצית משהו זול אז לפחות היית הולכת לרומניה , כי שם לפחות זה מוכר באיחוד האירופאי .. ואם חיפשת אוניברסיטה לרפואה איכותית אז זאגרב זה ממש לא המקום.. מאוד מעניין לשמוע מה גרם לך לקבל החלטה ללמוד שם ( כי זו החלטה די מוזרה ) ?? ולא נראה לי שיהיו איתך עוד ישראלים במקום הזה ..( עכשיו ובעתיד ).
תראי ללמוד בחו"ל זאת החלטה לא קלה, לא כולם מסתדרים והמרחק מהסביבה המוכרת לפעמים מקשה, אז למה לבחור מקום שאין לך מושג איך הרמה שלו, אם שווה לך ללמוד בו וכו' אני אישית לא שמעתי על המקום בכלל.
 
 
 

קישורים נוספים

כל מה שלא ידעתם על החווייה והתועלת
מדריך למתעניינים ללמוד באווירה מיוחדת
המקום שלכם להתייעץ, לשתף ולהתעדכן
 
סגור