פורום לימודים בחו"ל

בהנהלת: רננה קרן  |  מסר למנהל/ת הפורום
 
רננה קרן

הפורום מנוהל ע"י רננה קרן מנהלת המרכז ללימודים בחו''ל. היכן לומדים? מהם תנאי הקבלה? כמה זה עולה? היכן נרשמים? ירידים בארץ ללימודים בחו"ל, גופים מקשרים, אשרות כניסה ושהייה, מבחני כניסה ומכינות בארץ, דירוגים והחלפות חוות דעת וחוויות על אוניברסיטאות בחו"ל, האם יותר קל ללמוד בחו"ל? הכול על לימודים בחו''ל.

 
מ.ל. | 16:43  31/03/07
שלום, התקבלתי לשני המקומות הבאים בארה"ב: Carleton College Wesleyan University שני המוסדות הללו הם למעשה Liberal Arts College. האם בארץ מכירים בתארים מהקולג'ם הספציפים הללו? (לפי הדירוג המקובל ביותר של היו.אס. ניוס, הראשון מדורג במקום השישי והשני מדורג במקום העשירי, מכל הקולג'ים בארה"ב)
רננה קרן | 11:18  01/04/07
שלום, הכרה ל מוסדות מחו"ל בישראל יכולה להיות מ3 סוגים: הכרה מטעם גופים מקצועיים: כדי לעבוד בישראל, במקצוע שרכשתם יש לקבל אישור על תוכנית הלימודים מאת הגופים המקצועיים הרלוונטיים - אגודת הפסיכולוגים,רשם המהנדסים והאדריכלים. כדאי לודא מראש שהאוניברסיטה ותוכנית הלימודים עונות על הדרישות . במקצועות הרפואה והמשפטים יש לעבור מבחנים מקצועיים כדי לקבל רישיון עבודה בישראל. הכרה לצורכי שכר, במגזר הציבורי בלבד. ההכרה נקבעת ע"י היחידה להערכת תארים ודיפלומות במשרד החינוך. פניות מתבצעות רק בפקס 02-5603576,יש לציין את שמה המלא של האוניברסיטה וכתובתה. לצרכי המשך לימודים לתואר שני ושלישי באוניברסיטאות/מכללות יש לפנות בכל אוניברסיטה למדורי קבלת תלמידים ומחלקות הרישום בפקולטות הרלוונטיות. בהצלחה
 
 
 

קישורים נוספים

כל מה שלא ידעתם על החווייה והתועלת
מדריך למתעניינים ללמוד באווירה מיוחדת
המקום שלכם להתייעץ, לשתף ולהתעדכן
 
סגור