פורום לימודים בחו"ל

בהנהלת: רננה קרן  |  מסר למנהל/ת הפורום
 
רננה קרן

הפורום מנוהל ע"י רננה קרן מנהלת המרכז ללימודים בחו''ל. היכן לומדים? מהם תנאי הקבלה? כמה זה עולה? היכן נרשמים? ירידים בארץ ללימודים בחו"ל, גופים מקשרים, אשרות כניסה ושהייה, מבחני כניסה ומכינות בארץ, דירוגים והחלפות חוות דעת וחוויות על אוניברסיטאות בחו"ל, האם יותר קל ללמוד בחו"ל? הכול על לימודים בחו''ל.

 
שלום זה הקיץ האחרון שלי איתכם, עם הגשם הראשון אני אעלם....סתם התקבלתי ללימודי תואר שני בEmerson College בבוסטון. עשיתי קורס הכנה לGRE
מיכל יניב | 19:46  16/03/07
אופס. התחלתי לכתוב ובטעות לחצתי על "שלח תגובה". בכל אופן, את קורס ההכנה לGRE עשיתי בבית הספר האמריקאי. הקורס היה טוב אבל זה לא העיקר. רציתי לציין את השירות שהם נתנו לי בכל מה שקשור למבחני הידע באנגלית. מי שהתחיל להתעניין בטח גילה את הבעייתיות עם מועדיי מבחן הTOEFL בארץ. בשלב מסויים הייתי בטוחה שאני הולכת לדחות את הלימודים בעוד שנה מפני שלא היו תאריכים למבחן. למזלי(ופה ההמלצה), יש בבית הספר האמריקאי אנשי מקצוע שעזרו לי, טלפנו לחו"ל עבורי, וגילו שניתן להבחן גם במבחן הIELTS. למי שלא מכיר, מדובר במבחן מקביל לTOEFL שמיועד למי שרוצה להגיע לקנדה או אוסטרליה. למדתי אצלם קורס הכנה לIELTS(המורה מתוקה), עברתי את המבחן, והצלחתי להתקבל ללימודים כבר השנה. אז, שהיה בהצלחה לכולם, ולהתראות בעוד שנתיים וחצי:)
 
 
 

קישורים נוספים

כל מה שלא ידעתם על החווייה והתועלת
מדריך למתעניינים ללמוד באווירה מיוחדת
המקום שלכם להתייעץ, לשתף ולהתעדכן
 
סגור