פורום לימודים בחו"ל

בהנהלת: רננה קרן  |  מסר למנהל/ת הפורום
 
רננה קרן

הפורום מנוהל ע"י רננה קרן מנהלת המרכז ללימודים בחו''ל. היכן לומדים? מהם תנאי הקבלה? כמה זה עולה? היכן נרשמים? ירידים בארץ ללימודים בחו"ל, גופים מקשרים, אשרות כניסה ושהייה, מבחני כניסה ומכינות בארץ, דירוגים והחלפות חוות דעת וחוויות על אוניברסיטאות בחו"ל, האם יותר קל ללמוד בחו"ל? הכול על לימודים בחו''ל.

 
ספיר ש | 13:41  29/12/09
שלום, אני מתעניינת בלימודי אדריכלות, היכן מומלץ ללמוד, בטכניון\ בחו"ל- באיטליה,? ידוע לי שלא קל להתקבל לטכניון ובאיטליה קל יותר, מדוע? האם רמת הלימודים נמוכה יותר? קראתי שקצת מקשים על סטודנטים זרים להמשיך לתואר שני באיטליה, מדוע? כיצד אפשר להמשיך לימודי תואר שני ללא בעיה במדינה זו? תודהה מראש :)
שלום ספיר, קודם כל לא כל כך קל להתקבל לאיטליה - את צריכה ללמוד שפה חדשה ולעבור מבחני קבלה מקצועיים. דבר שני, יש יותר אוניברסיטאות שמציעות את התחום ולכן אפשריות הקבלה גבוהות יותר. דבר שלישי -הרמה באיטליה גבוהה. הם "המציאו" את האדריכלות .
מרמת הלימודים בטכניון? והאם לא מקשים על סטודנטים זרים לקראת לימודי תואר שני? שוב תודה
הרמה תלויה באוניברסיטה בה תלמדי באיטליה. אני לא יודעת לגבי תואר שני
יובל | 09:30  28/01/10
ראיתי שאתן מדברות על אדריכלות אז רציתי לשאול לגבי אדריכלות ירוקה. אמנם אני יותר מתעניין בהנדסת בניין בדגש על בנייה ירוקה, משהו בסגנון יורם קראוס , אבל עוד לא מצאתי מישהו שלמד הנדסה כזאת בחו"ל ויותר אנשים למדו אדריכלות אז אני שואל האם בלימודים שם יש דגש על בנייה ירוקה/אקולוגית? ובמה כרוכים תנאי הקבלה למגמות כאלה?
 
 
 

קישורים נוספים

כל מה שלא ידעתם על החווייה והתועלת
מדריך למתעניינים ללמוד באווירה מיוחדת
המקום שלכם להתייעץ, לשתף ולהתעדכן
 
סגור