פורום לימודים בחו"ל

בהנהלת: רננה קרן  |  מסר למנהל/ת הפורום
 
רננה קרן

הפורום מנוהל ע"י רננה קרן מנהלת המרכז ללימודים בחו''ל. היכן לומדים? מהם תנאי הקבלה? כמה זה עולה? היכן נרשמים? ירידים בארץ ללימודים בחו"ל, גופים מקשרים, אשרות כניסה ושהייה, מבחני כניסה ומכינות בארץ, דירוגים והחלפות חוות דעת וחוויות על אוניברסיטאות בחו"ל, האם יותר קל ללמוד בחו"ל? הכול על לימודים בחו''ל.

 
נועם | 00:02  13/12/09
אני מעוניין לעשות דוקטורט באוסטרליה. יש לי מספר שאלות 1. עד כמה נחשבות האוניברסיטאות האוסטרליות לאוניברסיטאות ברמה גבוהה(ברמה העולמית). 2. תחום הדוקטורט הוא social marketing.שייך למנהל עסקים. 3. מה הסיכוי לקבל מלגה לצורך הדוקטורט? 4. אני בעל תואר שני מNYU בניהול.(GPA 4.0) 5. מה הסיכוי להתקבל לעבודה באקדמיה (לא רק באוסטרליה) לאחר הדוקטורט.
שלום נועם, האוניברסיטאות באוסטרליה נחשבות מאד ברמה העולמית. יש לך סיכוי טוב לקבל מלגה מלאה או חלקית יש לך סיכוי טוב גם להתקבל לעבודה באקדמיה.
ללימודים באוסטרליה
הי נועם 1. חלק מהאוניברסיטאות האוסטרליות נמצאות ב Top 30 העולמי 2. לא קל לקבל מלגה לדוקטורט, בהחלט אפשר לנסות 3. בהחלט יש סיכוי, ואפילו גבוה למצוא עבודה חוקית באוסטרליה גם תוך כדי הלימודים תפקיד אקדמי תלוי בקשרים שתבנה באוניברסיטה, בכיוון המחקרי, תקנים, אתה יודע.. כמו בכל מקום 4. תתקשר לקמפוס לימודים, דבר עם לי 03-5354449 היא מומחית לאוסטרליה השירות של קמפוס חינם בכל מצב בהצלחה
 
 
 

קישורים נוספים

כל מה שלא ידעתם על החווייה והתועלת
מדריך למתעניינים ללמוד באווירה מיוחדת
המקום שלכם להתייעץ, לשתף ולהתעדכן
 
סגור