פורום לימודים בחו"ל

בהנהלת: רננה קרן  |  מסר למנהל/ת הפורום
 
רננה קרן

הפורום מנוהל ע"י רננה קרן מנהלת המרכז ללימודים בחו''ל. היכן לומדים? מהם תנאי הקבלה? כמה זה עולה? היכן נרשמים? ירידים בארץ ללימודים בחו"ל, גופים מקשרים, אשרות כניסה ושהייה, מבחני כניסה ומכינות בארץ, דירוגים והחלפות חוות דעת וחוויות על אוניברסיטאות בחו"ל, האם יותר קל ללמוד בחו"ל? הכול על לימודים בחו''ל.

 
ביה"ס האמריקאי | 15:01  16/08/09
בית הספר האמריקאי שמח להודיע על תאריך הכנס הקרוב בנושא רפואה בחו"ל במסגרת הכנס מקבלים התלמידים סקירה מלאה אודות תנאי הקבלה השונים, שכר הלימוד ,עלויות המחייה ,ברחבי יבשת אירופה, ארה"ב ואוסטרליה. הכנס הקרוב יתקיים בתאריך: יום שלישי 25.08.09 בין השעות 18:00-20:00 הכנס הינו ללא תשלום והוא מוצע לציבור כשרות מטעם בית הספר האמריקאי בישראל. מספר המקומות מוגבל. הרישום הינו על בסיס כל הקודם זוכה. ניתן להירשם לכנס במספר 1-700-700-535
שחר | 09:13  24/09/09
אני דווקא בחרתי ללמוד בארץ רפואה , נכון שתנאי הקבלה בארץ קשים מאוד אבל , ידוע כי הרופאים הישראלים הם בין הרופאים המצליחים בעולם. אחי לעומת זאת עבר לגור באיטליה כדי ללמוד לימודי עיצוב גרפי, אומרים שאיטליה היא מדינה גרפית, אז נסכם שאלו גישות , והחלטות שונות. אבל רפואה מומלץ ללמוד בארץ.
 
 
 

קישורים נוספים

כל מה שלא ידעתם על החווייה והתועלת
מדריך למתעניינים ללמוד באווירה מיוחדת
המקום שלכם להתייעץ, לשתף ולהתעדכן
 
סגור