פורום לימודים בחו"ל

בהנהלת: רננה קרן  |  מסר למנהל/ת הפורום
 
רננה קרן

הפורום מנוהל ע"י רננה קרן מנהלת המרכז ללימודים בחו''ל. היכן לומדים? מהם תנאי הקבלה? כמה זה עולה? היכן נרשמים? ירידים בארץ ללימודים בחו"ל, גופים מקשרים, אשרות כניסה ושהייה, מבחני כניסה ומכינות בארץ, דירוגים והחלפות חוות דעת וחוויות על אוניברסיטאות בחו"ל, האם יותר קל ללמוד בחו"ל? הכול על לימודים בחו''ל.

 
יעיר | 10:11  07/03/07
בהמשך להודעה ששלחתי לפני שבועיים הייתי רוצה קצת חומר\מידע לגבי לימודי טבחות בצרפת או איטליה . אשמח לתגובה .
רננה קרן | 14:58  07/03/07
שלום יעיר, בצרפת בית הספר שנחשב בתחום הבישול הוא Le cordon Bleu http://www.cordonbleu.edu/International/English/schools/paris.cfm באיטליה, הנה הרשימה של בתי הספר לבישול http://www.it-schools.com/sections/italian-cooking-schools-in-italy/ בהצלחה
יעיר | 20:38  10/03/07
המון תודה רננה !
היי יעיר, ראיתי שיש לך כבר סוג 1 בטבחות.. איך זה הולך כל התהליך לקבלת תעודת שף?.. צריך להתחיל מטבח?.. סוגים 1-4 ואח"כ רק להיות מוסמך לשף.. או שיש לימודים ישירים שמכשירים אותך כשף? אני מאמינה שכבר עשיתה את הבדיקה הזאת איזה בי"ס בעולם נחשבים ללימודי טבחות ושף.. תוכל לשתף אותי בממצאים? :) תודה מראש :)
יעיר | 16:41  13/03/07
היי , בארץ צריך לימודים + ותק\ ניסיון בין סוג 1 ל-2 בין 2 ל-3 וכו'. למי שאין סוג 1 תוך 5 שנים נסיון בתחום (מוכח) יוכל לעשות קורס של 80 שעות בערך ויקבל סוג 2. בגדול תוך 10-15 שנה שנה עבודה בתחום ולימודים תוכלי להיות שפית מדופלמת. אם תצאי ללמוד בחו"ל תעשי את זה הרבה יותר מהר עם אפשרות לתואר במלונאות/אירוח וכד' . אני גם די חדש פה ולא הכי מבין לכן אייעץ לך לפנות לאתר CAMPUS-STUDIES והם יוכלו לענות לך על כל שאלה ואף לקבוע לך פגישה והכל בחינם.שיהיה בהצלחה !
 
 
 

קישורים נוספים

כל מה שלא ידעתם על החווייה והתועלת
מדריך למתעניינים ללמוד באווירה מיוחדת
המקום שלכם להתייעץ, לשתף ולהתעדכן
 
סגור