פורום לימודים בחו"ל

בהנהלת: רננה קרן  |  מסר למנהל/ת הפורום
 
רננה קרן

הפורום מנוהל ע"י רננה קרן מנהלת המרכז ללימודים בחו''ל. היכן לומדים? מהם תנאי הקבלה? כמה זה עולה? היכן נרשמים? ירידים בארץ ללימודים בחו"ל, גופים מקשרים, אשרות כניסה ושהייה, מבחני כניסה ומכינות בארץ, דירוגים והחלפות חוות דעת וחוויות על אוניברסיטאות בחו"ל, האם יותר קל ללמוד בחו"ל? הכול על לימודים בחו''ל.

 
מורן | 21:27  12/06/09
שלום קודם כל, תודה על התשובות שקיבלתי. יש לי כמה שאלות נוספות: 1. בהנחה שאסיים תואר ראשון באיטליה, מה תנאי הקבלה לתואר שני בפסיכולוגיה{אני מתכוונת להמשיך בפסיכולוגיה התפתחותית}? 2. האם יש אפשרות לעשות את ההתמחות {אחרי תואר שני} באיטליה? 3. האם יש אפשרות לקבל אזרחות אחרי השהות הארוכה של הלימודים? תודה מורן
מורן שלום, 1. ראשית יש חובה לקבלת תואר ראשון בפסיכולוגיה בארץ, לא תואר אחר. שנית, ממוצע הציונים של התואר הראשון משתנה משנה לשנה ולכן לא ניתן לדעת בשלב זה מהו בדיוק. הנושא מורכב מאוד אך על סמך סטודנטית מהעבר שעברה תהליך דומה באוניברסיטת פאדובה, אני ממליץ מאוד להגיע לאוניברסיטה באופן עצמאי ולבדוק מה בדיוק הם רוצים. 2. אותו כנ"ל, רק האוניברסיטה תשיב לך על שאלה מסוג זה. 3. בלתי אפשרי לקבל אזרחות על סמך לימודים באיטליה ארוכים ככל שיהיו. מקווה שעזרתי אפילו במעט. לפרטים נוספים: 03-5354449 dotan@campus-studies.co.il בבקשה. דותן.
 
 
 

קישורים נוספים

כל מה שלא ידעתם על החווייה והתועלת
מדריך למתעניינים ללמוד באווירה מיוחדת
המקום שלכם להתייעץ, לשתף ולהתעדכן
 
סגור