פורום לימודים בחו"ל

בהנהלת: רננה קרן  |  מסר למנהל/ת הפורום
 
רננה קרן

הפורום מנוהל ע"י רננה קרן מנהלת המרכז ללימודים בחו''ל. היכן לומדים? מהם תנאי הקבלה? כמה זה עולה? היכן נרשמים? ירידים בארץ ללימודים בחו"ל, גופים מקשרים, אשרות כניסה ושהייה, מבחני כניסה ומכינות בארץ, דירוגים והחלפות חוות דעת וחוויות על אוניברסיטאות בחו"ל, האם יותר קל ללמוד בחו"ל? הכול על לימודים בחו''ל.

 
הי לכולם אני מעוניין בלימודי MBA בארצות הברית, אך זה לא קל עבורי בשלב זה, GIMAT לא עשיתי ואני עוד לא מוכן למבחן, הן מבחינת השאלות ובכלל האנגלית שלי לא טובה כלכך, כך שמצפה לי המון עבודה,השאלה שלי : האם דווקא בגלל רמת האנגלית הלא טובה שלי כדאי ללמוד ולהתכונן למבחן בארצות הברית כי שם אלמד אנגלית הרבה יותר טוב ( אני מניח) או עדיף ללהתכונן וליהבחן כאן?ועוד שאלה קשורה לעניין, האם בגלל שאני לא ממש שולט בשפה אין סיכוי שאוכל להשיג ציון גבוה בקרוב?? אין לי בעיה לחרוש וללמוד אך אני רוצה לדעת איפה אני עומד כי אפשר להגיד שאין לי מושג על ה GEMAT .עוד משהו למי שיודע על שכר הלימוד והעלות הכספית ואיפה יש סיכוי טוב למלגות בארצות הברית אשמח לקבל תגובות , הערות והמלצות, מכל אחד ואחת, מצפה לתגובות שלכם , מודה מאד :-)
הי עמר, אני מציעה שתפנה לבית הספר האמריקאי או לווינטרופ קונסלטינג - שתי חברות שנותנות ייעוץ ללימודים בארה"ב http://www.glimudim.co.il/globaleducation/institute.asp?c ountryId=25&facId=29&degId=4&instId=194 .http://www.glimudim.co.il/globaleducation/institute.asp?countryId=25&facId=29&degId=4&instId=203
amer | 01:33  25/05/09
דב | 17:20  21/06/09
יש כנס MBA בתחילת יולי - יהיו שם נציגים של אוניברסיטאות וכל מיני גופיםש עושזרים להגיע לשם. נראה לי שזה מקום טוב להתחיל ממנו.
 
 
 

קישורים נוספים

כל מה שלא ידעתם על החווייה והתועלת
מדריך למתעניינים ללמוד באווירה מיוחדת
המקום שלכם להתייעץ, לשתף ולהתעדכן
 
סגור