פורום לימודים בחו"ל

בהנהלת: רננה קרן  |  מסר למנהל/ת הפורום
 
רננה קרן

הפורום מנוהל ע"י רננה קרן מנהלת המרכז ללימודים בחו''ל. היכן לומדים? מהם תנאי הקבלה? כמה זה עולה? היכן נרשמים? ירידים בארץ ללימודים בחו"ל, גופים מקשרים, אשרות כניסה ושהייה, מבחני כניסה ומכינות בארץ, דירוגים והחלפות חוות דעת וחוויות על אוניברסיטאות בחו"ל, האם יותר קל ללמוד בחו"ל? הכול על לימודים בחו''ל.

 
arpilit | 11:16  19/02/07
שלום, איפה הכי כדאי לללמוד אדריכלות בחו"ל? חשבתי על איטליה, איפה שם הכי כדאי ללמוד? והאם זה עדיף על ללמוד אדריכלות בטכניון?
רננה קרן | 13:46  19/02/07
שלום, אדריכלות כדאי ללמוד באיטליה, בריטניה, אוסטרליה, ארה"ב, הונגריה, צרפת והולנד. כשאתה בוחר מדינה כדאי שתתחשב בנתונים הבאים: עלויות שכר לימוד ומחייה קושי להתקבל לתחום הלימודים במדינה מרחק מישראל שפת לימוד איטליה יש לה יתרון ששכר הלימוד הוא זול יחסית ןעומד על כ 1000 יורו לשנה. איכות הלימודים באדריכלות היא טובה וסיכויי הקבלה גבוהים. יש כמה אוניברסיטאות שמלמדות אדריכלות ביניהן הפוליטכניקו במילנו ( המפורסמת ביותר), אוניברסיטת פירנצה, אוניברסיטת לה ספיאנצה ברומא ועוד.. לשאלה מה עדיף? יש מספר שיקולים: קושי להתקבל לתחום הלימוד המבוקש בארץ. רצון לשדרג את האפשרויות התעסוקתיות והאקדמיות לאחר קבלת התואר- תואר שנילמד באוניברסיטאות יוקרתיות בחו"ל פותח דלתות של מעסיקים ובאקדמיה בארץ ובעולם. רצון לחוות חויה אחרת,להכיר תרבות שונה מקרוב,להרחיב אופקים, להכיר אנשים חדשים "ולהתאורר" מהמציאות בארץ לכמה שנים בהצלחה
 
 
 

קישורים נוספים

כל מה שלא ידעתם על החווייה והתועלת
מדריך למתעניינים ללמוד באווירה מיוחדת
המקום שלכם להתייעץ, לשתף ולהתעדכן
 
סגור