פורום לימודים בחו"ל

בהנהלת: רננה קרן  |  מסר למנהל/ת הפורום
 
רננה קרן

הפורום מנוהל ע"י רננה קרן מנהלת המרכז ללימודים בחו''ל. היכן לומדים? מהם תנאי הקבלה? כמה זה עולה? היכן נרשמים? ירידים בארץ ללימודים בחו"ל, גופים מקשרים, אשרות כניסה ושהייה, מבחני כניסה ומכינות בארץ, דירוגים והחלפות חוות דעת וחוויות על אוניברסיטאות בחו"ל, האם יותר קל ללמוד בחו"ל? הכול על לימודים בחו''ל.

 
דאנה ג. | 21:48  04/03/09
1- איך אני יכולה להירשם לאוניברסיטה בגרמניה לפקולטת רפואה? 2-האם אני יכולה להתחיל למודים בספטמבר 2009? 3-באיזו אוניברסיטה אתם ממליצים לי ללמוד בגרמניה .. מבחינת רמת הלימודים ? 4-האם אני יכולה לעשות קורסי מכינה בארץ , וללמוד את השפה הגרמנית כדי להתקבל לאוניברסיטה ..?
op | 20:39  14/03/09
שלום דאנה. 1. התנאי לקבלה לרפואה הוא תעודת בגרות מלאה, בהתייעצות עם ד"ר גוטנבק הוא אמר לי שהמינימום יחידות הן ארבע אנגלית, ושלוש במתמטיקה. הממוצע לא כל כך חשוב. 2. אני יודע שבברלין הסמסטרים מתחילים או באוקטובר, או בינואר. 3. האוניברסיטה שנחשבת טובה היא בהיידלברג, אך לא ידוע לי כלום עליה. אונירסיטה לא פחות טובה היא הומבולודט בברלין, ששם האונ' הזו והאונ' החופשית (Freie Universiteat פתחו את פקולטת הרפואה באופן משותף ושמה Charite. 4. כפי שידוע לי, אין מכינות שיש להן קשר אישי עם האוניברסיטאות/ תוכנית המכינה מותאמת לקבלה לאוניברסיטאות בגרמניה. על מנת להתקבל ללימודים בגרמניה את צריכה לשלוט בשפה הגרמנית ברמה טובה מאוד, לכן יש מבחן ושמו TestDAF, שבודק את כישורייך בשפה הגרמנית כשפה זרה. יש לעבור מן הסתם את המבחן בציון גבוה על מנת להתקבל ללימודים. אם את מעוניינת בלימודים בברלין, מהמלצות מחברים כדאי ללמוד בבית הספר BSI, שמספק את לימודי הגרמנית הנדרשים להצלחה במבחן הTESTDAF. לשאלות נוספות את מוזמנת לפנות אלי במייל יום טוב, ובהצלחה !
op | 20:41  14/03/09
rea_9999@walla.co.il
בית הספר האמריקאי שמח להודיע על תאריכי הכנסים הקרובים בנושא רפואה בחו"ל. במסגרת הכנסים מקבלים התלמידים סקירה מלאה אודות תנאי הקבלה השונים, שכר הלימוד , עלויות המחייה, ברחבי יבשת אירופה, ארה"ב ואוסטרליה. הכנסים הקרובים יתקיימו בתאריכים הבאים: יום שלישי 31.03.09 בין השעות 18:00-20:00 הכנס הינו ללא תשלום והוא מוצע לציבור כשרות מטעם בית הספר האמריקאי בישראל. מספר המקומות מוגבל. הרישום הינו על בסיס כל הקודם זוכה. ניתן להירשם לכנס במספר 1-700-700-535
 
 
 

קישורים נוספים

כל מה שלא ידעתם על החווייה והתועלת
מדריך למתעניינים ללמוד באווירה מיוחדת
המקום שלכם להתייעץ, לשתף ולהתעדכן
 
סגור