פורום לימודים בחו"ל

בהנהלת: רננה קרן  |  מסר למנהל/ת הפורום
 
רננה קרן

הפורום מנוהל ע"י רננה קרן מנהלת המרכז ללימודים בחו''ל. היכן לומדים? מהם תנאי הקבלה? כמה זה עולה? היכן נרשמים? ירידים בארץ ללימודים בחו"ל, גופים מקשרים, אשרות כניסה ושהייה, מבחני כניסה ומכינות בארץ, דירוגים והחלפות חוות דעת וחוויות על אוניברסיטאות בחו"ל, האם יותר קל ללמוד בחו"ל? הכול על לימודים בחו''ל.

 
משה | 15:03  07/02/07
לפי מיטב ידיעתי ישנן אוניברסיטאות באירופה שלא דורשות בגרות מלאה על מנת להתקבל ללימודים.... רציתי לדעת האם הם נחשבות פחות טובות או שזוהי המדיניות שלהם?
רננה קרן | 10:26  08/02/07
שלום משה, האוניברסיטאות שאינן דורשות בגרות מלאה הן בד"כ נחשבות לפחות "יוקרתיות" אבל אתה צריך לדעת שככל שמוסד נהנה מיוקרה אקדמית גבוהה יותר כך קשה יותר להתקבל אליו ושכר הלימוד שנדרש מהסטודנט הוא גבוה יותר. מאחר ורק אחוז קטן מהסטודנטים יוכל להתקבל למוסדות היוקרתיים כדאי להבין שערכו של התואר נמדד גם במונחים של שיפור האנגלית,יצירת קשרים חברתיים ועיסקיים חדשים, הזדמנות להכיר לעומק מנטליות שונה.כך שגם אם תלמד במוסד לימודים שאינו בראש רשימת הדירוגים תוכל לקבל ערך מוסף לתואר שלך. למרות שסטודנטים שואפים ללמוד באוניברסיטה המדורגת גבוה, הרי שקיימת אי הסכמה סביב מיהמנותם והחשיבות הרבה שתולים בדירוגים אילו. המתנגדים לבחירת אוניברסיטה ע"פ דירוג, טוענים שלכל סטודנט יש את הצרכים הספציפיים שלו בכל מה שקשור לתוכנית הלימודים,לכישוריו ולצורת הלימוד. לכן הבחירה צריכה להעשות ע"פ האוניברסיטה הטובה ביותר עבור אותו סטודנט ולא ע"פ האוניברסיטה הטובה ביותר.
 
 
 

קישורים נוספים

כל מה שלא ידעתם על החווייה והתועלת
מדריך למתעניינים ללמוד באווירה מיוחדת
המקום שלכם להתייעץ, לשתף ולהתעדכן
 
סגור