פורום לימודים בחו"ל

בהנהלת: רננה קרן  |  מסר למנהל/ת הפורום
 
רננה קרן

הפורום מנוהל ע"י רננה קרן מנהלת המרכז ללימודים בחו''ל. היכן לומדים? מהם תנאי הקבלה? כמה זה עולה? היכן נרשמים? ירידים בארץ ללימודים בחו"ל, גופים מקשרים, אשרות כניסה ושהייה, מבחני כניסה ומכינות בארץ, דירוגים והחלפות חוות דעת וחוויות על אוניברסיטאות בחו"ל, האם יותר קל ללמוד בחו"ל? הכול על לימודים בחו''ל.

 
רונן | 23:32  14/12/08
אני בעל תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב, ומעוניין בלימודי PHD. שמעתי על אוניברסיטת פורטמות', האם היא אכן מוכרת ע"י משרד החינוך והועדה להערכת תארים? הבנתי מדברייך שיש בעיה עם הכרה בלימודים מרחוק, אז האוניברסיטה הזו מוכרת או לא? מדובר בתוכנית של 3 שנים. האם תוכלי להמליץ על אוניברסיטה נוספת ללימודים מרחוק?
אתה צריך לבקש מהנציגים את האישור. בכל מקרה מדובר על הכרה לעבודה במגזר הציבורי. אתה יכול גם לבדוק עם הנציג של Leeds Met
רונן | 10:59  15/12/08
(קודם כל תודה על תשובתך) אם תוכלי לחדד מעט יותר, אינני מבין את ההבדל. למה הכוונה "הכרה לעבודה במגזר הציבורי"? במה זה שונה מדוקטורט בארץ? איזו הכרה אני מקבל על דוקטורט בארץ שאינני מקבל בלימודי דוקטורט בפורטמות' או לידס?
מי שמסיים תואר בחו"ל ורוצה לעבוד מגזר הציבורי צריך לקבל את אישור מהועדה להערכת תארים ודיפלומות במשרד החינוך. ( מי שמסיים באוניברסיטה בארץ מקבל הכרה אוטומטית). בלימודים מרחוק יש בעיה עם האישור הזה. אבל אם אתה לא מתכנן לעבוד במיגזר הציבורי זה פחות משמעותי.
 
 
 

קישורים נוספים

כל מה שלא ידעתם על החווייה והתועלת
מדריך למתעניינים ללמוד באווירה מיוחדת
המקום שלכם להתייעץ, לשתף ולהתעדכן
 
סגור