פורום לימודים בחו"ל

בהנהלת: רננה קרן  |  מסר למנהל/ת הפורום
 
רננה קרן

הפורום מנוהל ע"י רננה קרן מנהלת המרכז ללימודים בחו''ל. היכן לומדים? מהם תנאי הקבלה? כמה זה עולה? היכן נרשמים? ירידים בארץ ללימודים בחו"ל, גופים מקשרים, אשרות כניסה ושהייה, מבחני כניסה ומכינות בארץ, דירוגים והחלפות חוות דעת וחוויות על אוניברסיטאות בחו"ל, האם יותר קל ללמוד בחו"ל? הכול על לימודים בחו''ל.

 
שלום רננה אני מעוניינת ללמוד באונברסיטת ברצלונהUAB HOTEL MANAGEMENT degree courseלתואר ראשון. אני צריכה עזרה בהרשמה לאוניברסיטה - מלמלא את המסמכים הרלוונטים ועד למגורים האם את יודעת על גוף או אדם שיכול לעזור לי בזה? שלחתי מייל לאוניברסיטה אך הם מפנים אותי רק לאתר אינטרנט עצמו. תודה עדי
היי עדי, גם אני מתכונן ללימודי אדריכלות בברצלונה שנה הבאה באונ' UPC.מסתבר שהתהליך הוא דיי מסובך ויקר. ראשית כל, פני לשגרירות ספרד בת"א שם נטלי, האחראית לנושא, תסביר לך מה עליך לעשות ע"מ להירשם במשרד החינוך הספרדי. זה כולל תרגום של תעודות ט'-יב' אצל נוטריון והעברת עמלה למשרד החינוך הספרדי. לאחר מכן, עליך להתכונן למבחן הסלקטיבידד שמתקיים במועדים קבועים ביוני וספטמבר בספרד. איך מתכוננים אליו? אני גם מנסה לברר. אני מתקשה למצוא סטודנטים ישראלים שלומדים בספרד ובברצלונה בפרט. לגבי מציאת דירה, כנראה שאצטרך לחפש שם כאשר אגיע לעשות את המבחן ביוני.
עדי | 10:21  02/12/08
היי יהונתן תודה - שאני אגיע לארץ בינואר אני אברר עם נטלי - בכל מקרה אני עוברת לברצלונה בסוף פברואר וגם מחפשת דירה-פרטים על לימודים וכו'...אפשר לשמור על קשר אם אתה רוצה-אולי נוכל לעזור אחד לשני - בכל מקרה בהצלחה!
יהונתן | 01:24  03/12/08
היי עדי. את גרה כרגע בספרד מחוץ לברצלונה? דוברת ספרדית ו/או קטלנית? כמו שאמרתי אני אשמח לאסוף כל אינפורמציה בנושא על מנת לעבור לגור לפני תחילת שנת הלימודים הבאה בברצלונה. אם את עוברת כבר בפבואר אז יהיה לך קל יותר כי תוכלי כבר לברר שם מי ומו..., מכאן, אפשר לברר רק באופן דיי מוגבל.
 
 
 

קישורים נוספים

כל מה שלא ידעתם על החווייה והתועלת
מדריך למתעניינים ללמוד באווירה מיוחדת
המקום שלכם להתייעץ, לשתף ולהתעדכן
 
סגור