פורום לימודים בחו"ל

בהנהלת: רננה קרן  |  מסר למנהל/ת הפורום
 
רננה קרן

הפורום מנוהל ע"י רננה קרן מנהלת המרכז ללימודים בחו''ל. היכן לומדים? מהם תנאי הקבלה? כמה זה עולה? היכן נרשמים? ירידים בארץ ללימודים בחו"ל, גופים מקשרים, אשרות כניסה ושהייה, מבחני כניסה ומכינות בארץ, דירוגים והחלפות חוות דעת וחוויות על אוניברסיטאות בחו"ל, האם יותר קל ללמוד בחו"ל? הכול על לימודים בחו''ל.

 
שלום הבנתי שעל מנת להתקבל ללימודי רפואה בהנוגריה - דברצן צריך להיבחן בעל פה ב 2 מתוך 3 מקצעות- פיזיקה כימיה וביולוגיה. רציתי לשאול באיזו רמה השאלות , ואם מישהו שעבר את זה יכול לתת דוגמאות.
רננה קרן | 14:12  26/10/08
שלוום, הנציגה של אוניברסיטת דברצן בארץ היא ורדה ענתבי היא תוכל לתת לך דוגמאות של מבחני הכניסה
בית הספר האמריקאי | 18:46  26/10/08
על מבחני הכניסה ללימודי רפואה בחול. כל מה שתצטרך לדעת רפואה בחו"ל, מבחני כניסה, תנאי קבלה, עלויות מחייה וכו. מדי חודש נערך כנס בנושא רפואה בחול בבית הספר האמריקאי. רחוב תובל 11, רמת גן. בניין לזרום. מספר הטלפון ליצירת קשר 03-7510909
סטודנטית בדברצן | 09:34  11/11/08
שלום! קודם כל המון בהצלחה!! למבחן כניסה אתה נבחן בעל פה ב-2 מתוך 3 הנושאים הבאים: כימיה, ביולוגיה ומערכות, פיזיקה. אני אישית נבחנתי בביולוגיה ומערכות ובכימיה. 2 פרופסורים מעבירים את המבחן - אחד שאחראי על תחום הביולוגיה והפיזיקה והשנייה לכימיה. המבחן מתנהל כך שהם בוחרים נושא כלשהו בתחום שבחרת ושואלית עליו שאלות. את רשימת הנושאים אתה יכול לקבל מורדה שהיא סוכנת האוניברסיטה. הרמה היא לא גבוהה מדיי - אבל אתה לא יכול לגשת בלי לדעת, מי שלא יודע את החומר פשוט לא עובר! מניסיון של חברים שלא התקבלו ונאלצו לגשת פעם נוספת למבחנים. צריך פשוט לשמור על אווירה טובה במבחן, וכמובן לדעת את החומר. אם לא יודעים שאלה אחת או אפילו שלוש - זה לא אומר כלום... הם בדרך כלל (לא תמיד) מאד פיירים. בהצלחה!
 
 
 

קישורים נוספים

כל מה שלא ידעתם על החווייה והתועלת
מדריך למתעניינים ללמוד באווירה מיוחדת
המקום שלכם להתייעץ, לשתף ולהתעדכן
 
סגור