פורום לימודים בחו"ל

בהנהלת: רננה קרן  |  מסר למנהל/ת הפורום
 
רננה קרן

הפורום מנוהל ע"י רננה קרן מנהלת המרכז ללימודים בחו''ל. היכן לומדים? מהם תנאי הקבלה? כמה זה עולה? היכן נרשמים? ירידים בארץ ללימודים בחו"ל, גופים מקשרים, אשרות כניסה ושהייה, מבחני כניסה ומכינות בארץ, דירוגים והחלפות חוות דעת וחוויות על אוניברסיטאות בחו"ל, האם יותר קל ללמוד בחו"ל? הכול על לימודים בחו''ל.

 
שי | 20:36  03/10/08
האם מישהו מכיר אוניברסיטאות להנדסה "נחשבות" בפריז? כלומר אני מחפש ללמוד בפריז, יש לי אזרחות. אני פשוט מתכוון ללמוד שם ולחזור לארץ, ואני צריך לדעת איזה אוניברסיטאות צרפתיות נחשבות כאן בארץ לרמה גבוהה. אשמח אם מישהו יוכל לעזור לי.
רננה קרן | 15:13  07/10/08
שלום שי, בתי הספר להנדסה בצרפת "בתי הספר הגדולים" (Les Grandes Ecoles).. בתי-ספר אלה עורכים מבדקי מיון קפדניים. הם מוסדות יחודיים לצרפת, יוקרתיים ומאוד בררניים. אתה צריך לברר עם הועדה להערכת תארים ודיפלומות ועם רשם המהנדסים שהתואר אכן מוכר גם בארץ. אתה יכול להתייעץ גם עם אסתר לוי משגרירות צרפת Esther.LEVY@diplomatie.fr
עידו | 13:18  16/10/08
לאחרונה מערכת הלימודים האקדמאים בצרפת עברה שינוי והותאמה לשיטה הבינלאומית של תואר ראשון, שני ודוקטורט כך שהלימודים בצרפת מוכרים בכל אירופה, מאפשרים מעבר בין מוסדות לימוד זרים ועל כן אמורים להיות מוכרים גם בארץ. תנאי הרבלה באוניברסיטאות הרגילות הם תעודת בגרות בלבד. ישנו בית ספר שנקרא CNAM (coinservatoire national d'art et metier שהלימודים בו הם בכל תחומי ההנדסה והטכנולוגיה ופתוחים לכל דורש. מיון נעשה לאחר השנה הראשונה אם איני טועה. הרמה סבירה. כך או כך הלימודים בצרפתית. בתי הספר הגדולים - קשה מאוד להתקבל. חפש למשל ECOLE POLYTECHNIQUE.
 
 
 

קישורים נוספים

כל מה שלא ידעתם על החווייה והתועלת
מדריך למתעניינים ללמוד באווירה מיוחדת
המקום שלכם להתייעץ, לשתף ולהתעדכן
 
סגור