פורום לימודים בחו"ל

בהנהלת: רננה קרן  |  מסר למנהל/ת הפורום
 
רננה קרן

הפורום מנוהל ע"י רננה קרן מנהלת המרכז ללימודים בחו''ל. היכן לומדים? מהם תנאי הקבלה? כמה זה עולה? היכן נרשמים? ירידים בארץ ללימודים בחו"ל, גופים מקשרים, אשרות כניסה ושהייה, מבחני כניסה ומכינות בארץ, דירוגים והחלפות חוות דעת וחוויות על אוניברסיטאות בחו"ל, האם יותר קל ללמוד בחו"ל? הכול על לימודים בחו''ל.

 
היכן כדאי ללמוד אומנות בחו"ל אני רוצה ללמוד בפריז האם כדאי? אינני יודעת היכן שם מומלץ ללמוד ואיך שם באופן כללי..? אשמח לשמוע ממך בעניין:-)
רננה קרן | 15:21  07/02/07
שלום, בהחלט מומלץ ללמוד אמנות בצרפת. רק קחי בחשבון שהלימודים הם בצרפתית. אני מציעה לך לך לפנות לאסתר לוי מ edufrance שמסייעת ללא תשלום לסטודנטים שרוצים ללמוד בצרפת 03-5208410 בהצלחה
נדמה שבכל מקום מצביעים רק על איטליה (מרנגוני) ללימודי אופנה. שכרי הלימוד גבוהים מאוד. היכן עוד אפשר ללמוד עיצוב אופנה בחו"ל? לא חשוב היכן רק מקום שמומלץ ושיש בו אפשרות לתלמידי חוץ לממן את לימודים בו?
רננה קרן | 12:41  26/02/07
שלום יערה, אפשר ללמוד אופנה במקומות אחרים, אבל לימודי עיצוב אופנה נלמדים בד"כ בבתי ספר פרטיים ששכר הלימוד בהם גבוה יחסית.
יערה | 13:15  26/02/07
האם ידוע לך על עוד שמות של בתי ספר? פרט למרנגוני? (האם אין אפשרויות פרט לבתי ספר פרטיים?) סליחה שאני מקשה ותודה על זמנך
רננה קרן | 15:14  26/02/07
את לא מקשה. באיטליה הלימודים הם רק בבתי ספר פרטיים. את יכולה למצוא בית ספר שהלימודים בו עולים פחות ממרנגוני כדוגמת פולימודה http://www.globale.co.il//globaleducation/institute.asp?countryId=20&facId=20&degId=4&instId=107 גם בצרפת הלימודים הם רק בבתי ספר פרטיים ועלותם גבוהה. בבריטניה למשל הלימודים הם דווקא באוניברסיטאות אבל שכר הלימוד מאד גבוה כ 8000 פאונד לשנה וגם בארה"ב המצב דומה - מינימום של 10,000$ בשנה.
הבנתי לגבי איטליה את המצב. עכשיו לגבי בריטנה וארהב - האם יש סיכוי למלגות לתואר ראשון לזרים היות ואלו מוסדות ממשלתיים? והאם ידוע לך על מוסדות לימוד טובים לעיצוב אופנה בספרד או בהולנד? באתר מצאתי רק ביהס לאומנות (שלא כולל עיצוב אופנה) בהולנד.. תודה
רננה קרן | 12:22  27/02/07
מלגות אין כמעט בנמצא לתואר ראשון. בהולנד לא מצאתי גם לימודי עיצוב אופנה באנגלית
היי יערה, גם אני בשלבי ברורים, בהחלט יש מקומות מסובסדים ללמוד בהם עיצוב אופנה בשונה ממה שנאמר כאן, בצרפת יש מספר מוסדות ובאמת החשוב לברר הוא מי מהם הכי נחשב וטוב בהשוואה לפרטיים (בדיוק בכך אני עסוקה הימים אלה) אשמח אם תדברי איתי ונחלוק אינפורמציה:-) shirnaor@hotmail.com מייל או מסנגר, חג שמח, שיר.
 
 
 

קישורים נוספים

כל מה שלא ידעתם על החווייה והתועלת
מדריך למתעניינים ללמוד באווירה מיוחדת
המקום שלכם להתייעץ, לשתף ולהתעדכן
 
סגור