פורום לימודים בחו"ל

בהנהלת: רננה קרן  |  מסר למנהל/ת הפורום
 
רננה קרן

הפורום מנוהל ע"י רננה קרן מנהלת המרכז ללימודים בחו''ל. היכן לומדים? מהם תנאי הקבלה? כמה זה עולה? היכן נרשמים? ירידים בארץ ללימודים בחו"ל, גופים מקשרים, אשרות כניסה ושהייה, מבחני כניסה ומכינות בארץ, דירוגים והחלפות חוות דעת וחוויות על אוניברסיטאות בחו"ל, האם יותר קל ללמוד בחו"ל? הכול על לימודים בחו''ל.

 
אני מתחיל שנה שניה (מתוך 5) של לימודי משחק ב סנט. פטרסבורג. זוהי אקדמיה לאומנויות התאטרון, הלימודים הינם לתואר ראשון.מקצוע שחקן.התחרות במקומות כאלה הינה 100 איש למקום, כך שזו הזדמנות של פעם בחיים. שנה שעברה הצלחתי לממן בכוחותי, ו השנה נתקלתי בבעית מימון . שכר הלימוד הינו 7500 $ . בנוסף כרגע אני נמצא בארץ למטרת ניתוח של כילה,שגם דורש הוצאות נוספות. אני בודק דרך הבנקים וחברות אחרות. הבעיה היא שאיני עובד ואין הכנסות.לדאוג לערבים אני אוכל. האפשרות שחשבתי היתה ISL ,כלל מימון אישי שנותנים הלוואה שניתן להחזיר בסיום הלימודים.כרגע הם בודקים את בקשתי. האם ידוע לכם על עוד חברות שנותנות הלוואות ללימודים שניתן להחזיר בסיום הלימודים. או אולי ידוע על מלגות לימודים בחי"ל. אנא עזרו לי כמה שיותר מהרת הלימודים כבר החלו ב 1 לספטמבר!!! בהמון תודה!!!
רננה קרן | 12:28  08/09/08
שלום פיליפ, isl זו החברה היחידה שנותנת הלוואות לסטודנטים. לצערי אני לא מכירה אף גוף אחר שנותן מלגות ללימודי תיאטרון ברוסיה.
 
 
 

קישורים נוספים

כל מה שלא ידעתם על החווייה והתועלת
מדריך למתעניינים ללמוד באווירה מיוחדת
המקום שלכם להתייעץ, לשתף ולהתעדכן
 
סגור